یک عضو شورای شهر: قرار نیست مصلای امام خمینی به شهرداری تهران واگذار شود

مهر نوشت:

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مصلای امام خمینی(ره) باید یادآور صدر اسلام باشد، گفت: اگر در تکمیل مصلی به رهنمود های امام توجه می شد سالها پیش این پروژه تمام شده بود.

رحمت‌الله حافظی با بیان اینکه بحث واگذاری پروژه مصلی به شهرداری مطرح نیست، گفت: نمایندگان پارلمان محلی تهران از تاخیر در پروژه مصلی گله‌مند هستند زیرا سال‌ها تکمیل این پروژه به طول کشیده و هنوز مصلی قابلیت بهره‌برداری کامل را ندارد و اختلال در خدمات باعث مشکلاتی برای شهروندان تهرانی شده است.

وی ادامه داد: شورا منابعی را برای تکمیل این پروژه پیش‌بینی و تکلیف کرده شهرداری در این پروژه همکاری و آن را به اتمام برساند. کار شهردار به استناد مصوبات شورا بوده است.

حافظی تاکید کرد: شهرداری مسئولیتی برای ساخت مصلی ندارد. شاید باید در تغییر کاربری‌ها، همکاری بیشتری می‌کرده اما تکلیفی برای حضور در بحث‌های عمرانی آن نداشته است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به تکذیبیه روابط عمومی مصلای امام(ره) مبنی بر کمبود اعتبارات به عنوان دلیل تاخیر در اتمام این پروژه، گفت: حضرت امام (ره) در زمان ساخت این مصلی، درخواست کرد این پروژه یادآور صدر اسلام باشد. چرا مسئولین این پروژه بدون توجه به رهنمودهای ایشان در خصوص سادگی مصلی، اقدامات بزرگی را در مجموعه انجام دادند که حالا نتوانند به تکالیف خود عمل کنند. اگر همان پیام امام (ره) در خصوص ساده‌سازی مصلی انجام می شد، سال‌ها پیش این پروژه به اتمام رسیده بود.


47232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    0 0
    آخه اگه ساده باشه شهردار تهران روش نمیشه روبان رو پاره کنه