مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس جدی شده و به نظر می‌‌رسد او به زودی به تهران بازگردد.

به گزارش فارس، طی چند روز گذشته شایعاتی در خصوص مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ مطرح شده بود و این موضوع امروز در گفت‌وگو با فارس از سوی مربی کروات تایید شد و برانکو از مذاکره‌اش با مسئولان باشگاه پرسپولیس خبر داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که مذاکراتی با مسئولان پرسپولیس برای هدایت این تیم انجام داده و احتمال دارد در چند روز آینده برای ادامه مذاکرات به تهران بیاید.
این در حالی است که مانع بزرگی برای ورود برانکو به ایران وجود دارد و آن هم بحث مالیات اوست که باید دید مسئولان چه چاره‌ای برای آن خواهند اندیشید.
همچنین در این زمینه شنیده شده که قرار است دستیاران برانکو دو پیشکسوت از ستاره‌های سابق سرخ‌پوشان باشند.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از سوی پرسپولیسی‌ها مذاکراتی با من شده است.
برانکو ایوانکوویچ در خصوص خبر مذاکره‌اش با پرسپولیس گفت: همه چیز ممکن است و امکان دارد هر لحظه اتفاق جدیدی بیفتد و من به تهران برگردم.
وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود حضور این مربی در پرسپولیس جدی است، تأکید کرد: بله؛ آنها با من مذاکره کرده‌اند اما همه چیز به روند مذاکرات و پیشنهاد نهایی پرسپولیسی‌ها بستگی دارد اما در همین مذاکراتی هم که داشتیم می‌توان پروژه خوبی را برای پرسپولیس ترسیم کنیم.
سرمربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه از شرایط فعلی پرسپولیسی‌ها آگاه است، گفت: اطلاعات کاملی از وضعیت فعلی پرسپولیس دارم و همه چیز را در مورد این تیم می‌دانم با این حال باز هم تأکید می‌کنم که حضورم در تیم سرخ‌پوش تهرانی به مذاکرات نهایی که با مسئولان این تیم خواهم داشت بستگی دارد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =