ایسنا نوشت:

پخش‌کننده «بیگانه» بهرام توکلی می‌گوید با اینکه این فیلم تبلیغات تلویزیونی نداشته، اما فروش خوبی داشته است.

سعید خانی «مدیر دفتر پخش نسیم صبا» درباره آخرین وضعیت استقبال مخاطبان از جدیدترین فیلم بهرام توکلی گفت: با توجه به محروم بودن «بیگانه» از تیزرهای تلویزیونی، خدارا شکر فیلم از فروش خوبی برخوردار بوده است.

او گفت: اکنون با توجه به استقبال خوب مخاطب، چهار سینمای فرهنگ، سمرقند، عصرجدید و پردیس کیان به جمع سینماهای اکران‌کننده «بیگانه» اضافه شدند. همچنین اکران این فیلم در شهرستان‌های مشهد، گرگان، رشت و رفسنجان آغاز شده است که امیدواریم سرآغاز خوبی برای افزایش استقبال مخاطبان در سطح کشور باشد.

مدیر دفتر پخش نسیم صبا در پایان درباره اینکه آیا «بیگانه» در شهرستان‌ها به صورت گسترده اکران خواهد شد یا خیر، گفت: همانطور که گفتم، اکران فیلم در چهار شهرستان آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی‌ها، قرار است بقیه‌ی شهرستان‌ها از چهارم دی‌ماه فیلم را روی پرده ببرند.

"بیگانه" بهرام توکلی چند روز از زندگی خانواده‌ای که درگیر مشکلات روزمره خود هستند را روایت می‌کند که در این میان، فردی به این خانواده وارد می‌شود که خود درگیر مسائل مختلفی است.

مهناز افشار، امیر جعفری، پانته‌آ بهرام و هومن برق‌نورد بازیگران این فیلم هستند که تهیه‌کنندگی‌اش را سعید ملکان برعهده داشته است.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =