رئیس سازمان حفاظت محیط زیست فردا پنجشنبه 8 آبان برای افتتاح مرکز هماهنگی ، پایش و آینده پژوهی در یاچه ی ارومیه به آذربایجان سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان محیط زیست؛ این مرکز در راستای تحقق‌ اهداف‌ و سیاست‌های‌ سازمان حفاظت محیط زیست، با تصویب کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی افتتاح می شود.

این مرکز برای بهره وری بیشتر از امکانات و دستاوردهای پژوهشی و کاربردی کردن این فعالیت ها ایجاد می شود .

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، این طرح را یکی از طرح های اولویت دار سازمان حفاظت محیط زیست معرفی کرد و گفت: در این مرکز ایجاد شبکه پایش مستمر منابع زیست بوم (آب، اقلیم، اراضی، پوشش گیاهی و حیات جانوری) انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، این مرکز تحقیقاتی - پژوهشی توسط اداره حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی، در شهرک فن آوری خودرو ، روبروی کارخانه ی موتوژن ساخته شده است .

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 1
    سالی که نکوست از بهارش پیداست.از مصوبات طرح احیا دریاچه ارومیه اولیش طرح نکاشت بود که با اعتراض بجای نمایندگان به این مصوبات خام به بهکاشت تغییر می یابد.طرح دوم هم که افتتاح مرکز پایش و آینده پژوهی دریاچه ارومیه است.افتتاحی نمادین و …… در دولت راستگویان با عکسهای یادگاری گرفتن رنگارنگ که در واقع توسط مدیریت حفاظت محیط زیست …. در جهت ارایه عملکرد صورت گرفت و سر معاون رییس جمهور کلاه گذاشته شد و متاسفانه اصحاب رسانه از آن غافل بودندعزیزان ما به کجا می رویم؟تا کی محیط زیست با این مدیریتهای غلط بایستی دست و پنجه نرم کند؟آیا دیگر رمقی برای نفس کشیدن مانده است؟تا کی آزمون و خطا استاندار محترم؟