مادر علی دایی می‌گوید از برکنار شدن پسرش از هدایت پرسپولیس خوشحال شده و خدا را شکر کرده است

در حاشیه افتتاح فروشگاه جدید علی دایی فرصتی دست داد تا با یکی از این مادران صحبت کنیم. او با زبان شیرین آذری صحبت می‌کرد و پسرش "حافظ" حرف‌هایش را به فارسی برمی‌گرداند. مادر علی دایی از دوران کودکی آقای گل جهان و برکناری‌اش از پرسپولیس صحبت کرد. متن گفت وگو را اینجا ببینید.

عکسی که فرهاد مجیدی از حضور در برنامه 90 در اینستاگرامش منتشر کرد فرصتی بود تا هوادارانش جشن پیروزی او برابر فردوسی پور را در کامنت های این عکس بگیرند. اینجا را ببینید.

دانشگاه امام صادق(ع) در اطلاعیه‌ای زمان تشییع پیکر آیت‌الله مهدوی کنی را اعلام کرد. زمان  و مکان مراسم تشییع و مراسم وداع با پیکر رئیس مجلس خبرگان رهبری را اینجا ببینید.

اختلاف فدراسیون فوتبال و صدا و سیما کار را به جایی رساند که بازی های فوتبال به صورت زنده پخش نمی شود.شبکه سوم سیما به صورت رسمی اعلام کرد که بازی های این هفته رقابت های لیگ برتر به صورت زنده پخش نخواهد شد.در زمان انجام این بازی فیلم آخرین مقاومت در حال پخش از شبکه سوم سیما بود. جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

مهلت تمدید شده دستگاه قضا به وزارت ارتباطات، که در زمان مطرح شدن سر و صدای زیادی به راه انداخت، به پایان رسید، ولی هنوز کسی نمی‌داند در ساعات آینده‌ قرار است چه شود.آیا قرار است مسدود‌سازی وایبر، واتس‌اپ و تانگو از فردا به اجرا در آید؟ جزئیات دیگر را اینجا ببینید.

/17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    3 5
    به اين مادر عزيز علي دايي بايد بگيم تا ميتونه دعا كنه كه علي دايي هيچ وقت به مربيگري برنگرده ....