ایسنا نوشت:

یکی از وکلای شاکی در پرونده سعید مرتضوی گفت که پرونده آقای مرتضوی برای ادامه تحقیقات مقدماتی به وزارت اطلاعات فرستاده شد.

مصطفی ترک‌همدانی با بیان این‌که «پیش از این به همراه دو نفر دیگر از شاکیان مرتضوی ( پیمان حاج محمودعطار و علیرضا دقیقی) و طبق قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد مصوب سال 90، خواستار رسیدگی این پرونده توسط وزارت اطلاعات شده بودیم» گفت: در مراجعه‌ای که امروز به دادسرای کارکنان دولت داشتم اعلام شد که پرونده مرتضوی برای ادامه تحقیقات به وزارت اطلاعات فرستاده شده است.

سعید مرتضوی دهم شهریورماه در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت حاضر شد و به گفته خودش برای توضیح در رابطه با سه پرونده از جمله تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی، شکایت فاضل لاریجانی و شکایت وکلای عباس پالیزدار به دادسرا آمده بود.

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    14 1
    شاه ایران در قبال رقم شاید کمتر از یک میلیونوم اختلاس محمود سقوط کرد اما محمود و محمودیان با اسب سه موتوره میتازند
  • مهدی IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    امید ما بعد از خدا به سربازان گمنام امام زمان ع هستش تا انشاا... دست این حرامزاده هایی که آبروی نظام و رهبری و مردم را زیر سوال میبرند از دامن ولایت کوتاه بشود . اینها در ظاهر با نظام همسو ولی در واقعیت لکه ی ننگی بر اعتبار نظام هستند . خداوندا سربازان اطلاعات را مثل همیشه از محافظه کاری در امان بدار تا امام زمان قلباشان از بیان حقیقت توسط فرزندانشان خشنود بشود . آمین