مهر نوشت:

مدیر تیم شیمیزو اس پالس ژاپن دلایل برکناری افشین قطبی را اعلام کرد و از این مربی ایرانی به خاطر سه سال زحمت در تیم شیمیزو تشکر کرد.
روز سه شنبه گذشته بود که افشین قطبی سرمربی ایرانی تیم شیمیزو اس پالس ژاپن به خاطر کسب نتایج ضعیف بعد از حدود سه سال از سمت خود در این تیم برکنار شد و مسئولان این باشگاه "کاتسومی اوینوکی" 49 ساله را جانشین قطبی کردند.
مراسم معارفه اوینوکی روز گذشته در باشگاه شیمزو برگزار شد که در ابتدای این مراسم "یاسوهیتو تاکاچی" مدیر تیم فوتبال شیمیزو اس پالس درباره دلایل ایجاد تغییر سرمربی، توضیحاتی ارائه کرد. تاکاچی در این خصوص گفت: در ابتدا می‌خواهم از افشین قطبی به خاطر زحماتی که در طول سه سال و نیم حضورش در شیمیزو برای تیم کشید، تشکر کنم.
وی افزود: ما این فصل را هم با قطبی برای بهتر شدن نتایج تیم در لیگ شروع کردیم ولی وقتی شما در نیمه دوم جدول قرار می‌گیرید این یعنی اینکه نتایج رضایت بخش نیست. برای همین تصمیم به تغییر سرمربی گرفتیم که این تصمیم دشوار بود.
مدیر باشگاه شیمیزو همچنین با اشاره به انتخاب اوینوکی، تاکید کرد: اوینوکی سابقه زیادی در تیم شیمیزو دارد و سالیان سال در این تیم حضور داشته است. ایجاد تغییرات در میانه فصل دشوار است ولی باشگاه کاملا از اوینوکی حمایت می‌کند. امیدواریم با این تغییر نتایج تیم بهبود پیدا کند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    ان شا ا... در تیمی دیگر از شرق آسیا و اینبار برای قهرمانی و بدست آوردن عنوان
  • فرزاد IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    افشين قطبي يه ايرانيه، من از موفقيت هاش خوشحال ميشم و بعد از شكست هاش براش آرزوي موفقيت ميكنم. برام مهم نيست كه قبلا تو پرسپليس بوده يا تو استقلال. مهم اينه كه اگه هر موفقيتي تو هرجايي كسب كنه همه ميگن يه مربي ايراني موفق. نميدونم اين فرهنگ حسادت از كجا وارد فرهنگ ما ايرانيا البته بضي ها شد كه دوست نداريم موفقيت يه ايراني ديگه را ببنيم. آخه من موندم از شكست اين مرد ايراني چي گير بعضي ها مياد
  • بی نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    کلا قطبی در حد سرمربی گری نیست .
    • بی نام ES ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
      3.5 سال مربی بوده ولی شما میگی نیست؟ کدوم مربی ایرانی 2 سال تو لیگ برتر دوام داشته؟
    • بی نام BE ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
      9 33
      جناب بی‌ نام که میفرمایی : "۳.۵ سال مربی بوده ولی شما میگی نیست؟ کدوم مربی ایرانی ۲ سال تو لیگ برتر دوام داشته؟." فقط در ایران و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بسادگی عوض کردن کفش و لباس مربی‌ عوض می‌کنند. در ژاپن، هر مرّبی معمولا ۴ ۳ سال سرکار می‌‌ماند. مثلاً آکیتا نیشینو مرّبی فعلی ناگویا، قبلاً ۱۱ سال مرّبی گامبا ازاکا و قبل از آن ۳ سال مرّبی کاشیوا ریسول بوده، یا قهرمان جی‌ لیگ، هیروشیما در ۱۳ سال گذشته فقط ۳ مرّبی داشته. ضمنا شیمیزو جزو تیمهای ضعف ژاپن است و مربیگری در آن چنان مهم هم نیست و جی‌ لیگ هم بهترین لیگ آسیا نیست و اگر بود هم مربیگری در تیم‌ درجه ۳ آن مهم نبود. جی‌ لیگ اگر، لیگ مهمی بود که در ۵ سال گذشته دستکم یک فینالیست در جام قهرمانان آسیا داشت دها لیگ مهم در دنیا داریم و
    • بی نام BE ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
      5 15
      رئیس سازمان لیگ در خصوص رتبه‌بندی لیگ‌های باشگاهی در قاره آسیا عنوان کرد: اکنون کره‌جنوبی با 95.21 امتیاز در رتبه نخست آسیا قرار دارد و با توجه به اینکه عربستان به لحاظ فنی بهتر از ما نتیجه گرفت، با 87 امتیاز دوم است، ایران نیز اکنون 83 امتیازی شده و در رتبه سوم قرار دارد. ژاپن با 78 امتیاز و در ادامه نیز کشورهای ازبکستان، اردن، چین، عراق و... در رتبه‌های بعدی قرار دارند
  • بی نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    68 50
    حالا کی میخواد دوباره مالیاتشو بده که این شازده پسر برگرده...
    • بی نام IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
      38 2
      عزیزم قرار نیست برگرده ایران اگرم بخواد برگرده برای سرزدن به مادرپیرش هست نه مربیگری.
    • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
      28 17
      از پول هاي دزديده شده از بيت المال توسط كل يوم
  • علیب A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    28 18
    بیاد دستیار کیروش بشه عالی میشه