بهشت دانایی در ضیافت کلمات» به عنوان شعار بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران انتخاب شد.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این شعار تلفیقی از شعارهای ارسال شده مردم به ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران است که با بررسی کارگروه انتخاب شعار به تصویب رسیده است.

با انتشار فراخوان انتخاب شعار در اسفند سال گذشته  3147 پیامک و 134 ایمیل از سوی مردم به ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب ارسال شد و کارگروهی برای انتخاب شعار بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران تشکیل شد.

همچنین بر اساس انتخاب کارگروه، جوایزی به 10 شعار برتر اهدا خواهد شد.

 

بازدید خبرنگاران از بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران

خبرنگاران روز دوشنبه اول اردیبهشت با حضور در مصلی تهران از بخش‌های مختلف بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران بازدید می‌کنند

این بازدید به منظور آشنایی بیشتر خبرنگاران از بخش‌های مختلف بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انجام می‌شود

در این بازدید «محمد الهیاری» معاون فرهنگی و اجرایی نمایشگاه، «حسین صفری» مدیر کمیته اجرایی و «نیکنام حسین‌پور» مدیر کمیته رفاهی حضور خواهند داشت.

 

درخواست 130 نهاد و موسسه علمی پژوهشی برای دریافت بن کتاب

 مدیر مالی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از وصول درخواست 130 نهاد و موسسه علمی پژوهشی برای دریافت بن کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

«مهدی حافظی» مدیر مالی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نزدیک به 130 نهاد، سازمان و ارگان دولتی و غیر دولتی تا به امروز تقاضاهای خود را ارسال کرده‌اند

او افزود: اسفند سال گذشته فراخوان دعوت از نهادها و سازمان‌های علمی و پژوهشی برای دریافت بن کتاب در نمایشگاه کتاب در رسانه‌ها منتشر شد. نهادها و سازمان‌ها فرصت داشتند تا پایان 20 فروردین سالجاری تقاضای خود را ارسال کنند. اما با توجه به تعطیلات نوروزی و نامه نگاری‌های اداری این فرصت تا پایان هفته جاری تمدید شده است.

حافظی با اشاره به گستردگی نهادها برای درخواست بن کتاب گفت: نهادها و موسسات علمی و پژوهشی، حوزه‌های علمیه، مراکز مطالعاتی، موسسات فرهنگی، ادارات کل ارشاد در استان‌ها، کانون فرهنگی هنری مساجد، پایگاه‌های بسیج کشور، موسسات خصوصی و... می‌توانند اصل درخواست‌های بن خرید کتاب خود را با مشخص کردن مبلغ مورد نیاز و نوع بن (کاغذی یا الکترونیک) به امضا بالاترین مقام مجاز برسانند و تا پایان وقت اداری 26 فروردین برای بررسی به معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

مدیر مالی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: بدیهی است خرید بن مذکور و میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی بر اساس منابع اعتباری موجود تعیین می‌شود و درخواست‌های ارسالی لزوما هیچ‌گونه تعهدی را متوجه این معاونت نمی‌کند

57۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    شعار هم لازم داره؟
  • بی نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    0 0
    آقا ما بن كتاب ثبت نام كرديم حالا كه ميخوايم پولش رو بديم سايت اجازه نميده تو رو خدا پيگيري كنيد.