۰ نفر
۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیر عامل اتحادیه سراسری تولیدکنندگان مرغ گفت: روزانه به طور متوسط حدود 300 تن تخم مرغ به عراق و افغانستان صادر می شود.

رضا ترکاشوند با اشاره به وضعیت صادرات تخم مرغ اظهار داشت: با توجه به افزایش عرضه و تولید نسبت به تقاضا و تشدید این امر در ماه رمضان تنها می توان گفت که تا حدودی افزایش صادرات این مشکل را بهبود بخشیده است.

وی با اشاره به قیمت تخم مرغ گفت:در حال حاضر قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 3 هزار تومان است که نسبت به قیمت واقعی خود تقریبا هزار تومان فاصله دارد.

ترکاشوند با اشاره به اینکه هفته اخیر صادرات به عراق و به ویژه افغانستان وضعیت بهتری را تجربه نموده، بیان کرد: در حال حاضر روزانه به طور متوسط حدود 300 تن تخم مرغ به عراق و افغانستان صادر می شود و این درحالیست که سال های گذشته در چنین فصلی با کاهش تقاضا در بازارهای هدف مواجه بودیم.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تولیدکنندگان مرغ با اشاره به پیش بینی قیمت تخم مرغ گفت: با توجه به دهه آخر ماه رمضان و افزایش تقاضا در بازارهای منطقه پیش بینی می کنیم که در روزهای آتی روند بهتری را تجربه نماییم.

وی تصریح کرد: طی سه الی چهار هفته گذشته حمایت از صادرکنندگان توسط اتحادیه و پشتیبانی صندوق حمایت از طیور را در دستور کار قراردادیم و می توان گفت که این امر تاثیر بسزایی در روند بازار صادراتی داشته است.
22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =