معاون اول رییس جمهور گفت: امروز کشورهای دیگرعلاقمند و مشتاق به بست همکاری با ایران هستند و شرکت های بسیاری برای کار و سرمایه گذاری در کشورمان اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین جهانگیری در ادامه ی برنامه های یکروزه سفر کاری خود به قم ضمن دیدار با آیت اله موسوی اردبیلی، دستاوردهای ایران در برجام را تشریح کرد و اظهار داشت: دولت در حوزه ی اقتصاد نیز گام های موثری در کنترل تورم و ایجاد فضای کسب و کار برداشته و امیدواریم سال آینده، بتوانیم با رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذاری از فشار معیشتی بر دوش مردم کاسته و برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم.

وی با بیان فشارهایی که در دولت یازدهم از بابت برخی سیاست های نادرست در گذشته وارد آمده گفت: به لطف خدا، اعتماد به مردم و تدبیر مدیران دولت با وجود کاهش قیمت نفت همچنان امید مردم پابرجاست و تلاش ما این است که بارقه امید و نشاط مردم را پررنگ تر کنیم.

جهانگیری با انتقاد از کسانی که تمام مساعی خود را برای ناامید کردن مردم از آینده بکار گرفته اند و ویژگی طرح های افتتاح شده در قم در بخش های صنعتی، بهداشتی و فرهنگی را تشریح کرد و گفت: دولت تمام مساعی خود را برای توزیع بهتر امکانات در قم بکار بسته است.

آیت اله موسوی اردبیلی نیز در این دیدارعملکرد دولت را در بخش های مختلف خوب ارزیابی کرد و از دولتمردان خواست تا با جدیت و برنامه ریزی برای حل مشکلات معیشتی مردم و رفع معضل بیکاری گام بردارند.

ایشان همچنین تلاش برای جلب رضایت حضرت حق و خدمت به مردم و ایجاد امید در جامعه را وظیفه ی دولت دانست.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =