فابیو جان‌واریو، هافبک برزیلی سابق استقلال هنوز هم یکی از بازیکنان محبوب نزد هواداران این تیم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جان‌واريو كه به تازگي براي دومين بار طعم پدر شدن را چشيده است، اين روزها بيشتر وقت خود را صرف اداره شركت ساختماني‌‌اش مي‌كند و كمتر به فوتبال مي‌پردازد اما با اين حال ارتباطات خود را با دوستان استقلالي‌‌اش در تهران قطع نكرده است و تا حدود زيادي در چند و چون اخبار اين تيم قرار دارد. فابيو كه اين روزها به جاي فوتبال، رو به تنيس آورده و به قول خودش يكي از تنيس‌بازهاي قهار شهرش شده، درخصوص آخرين وضعيتش گفت: «ديگر مثل گذشته وقت چنداني براي پرداختن به فوتبال و پيگيري اخبارش ندارم چون هم مشغله كاري‌ام زياد است، هم گرفتاري‌هاي خانوادگي‌ام به خصوص كه فرزند دومم هم به دنيا آمده و بايد به او هم برسم».

فابیو ادامه می دهد: «بعد از بهبودي مصدوميت زانوي پايم تصميم گرفتم به جاي فوتبال، يكي ديگر از ورزش‌هاي محبوب و دوست‌داشتني‌ام را پيگيري كنم به همين خاطر به تنيس مشغول شدم و چون از سنين جواني هم اين ورزش را انجام مي‌دادم، شناخت كاملي داشتم و در حال حاضر هم در تمام تورنمنت‌هاي استاني يك پاي ثابت رقابت‌ها قلمداد مي‌شوم كه بد هم نتيجه نمي‌گيرم اما كلاً در حد تنيس‌بازهاي حرفه‌اي مثل جوكوويچ، نادال، فدرر و... نيستم (باخنده)». هافبك برزيلي سابق استقلال در ادامه راجع به پيگيري اخبار اين تيم در فوتبال ايران تصريح كرد: «از طريق دوستانم در ايران اخبار تيم را پيگيري مي‌كردم اما نه به صورت كامل. شنيدم فصل قبل زياد اوضاع و احوال استقلال خوب نبود و نتايج بدي به ثبت رسيد به همين خاطر من هم مثل تمام طرفداران استقلال از اين وضعيت ناراحت شدم. الان هم كه شنيدم پرويز مظلومي دوباره برگشته و اميدوارم استقلالي‌ها امسال سال خوبي را تجربه كنند و با موفقيت دوباره نام اين تيم را بر سر زبان‌ها بيندازند».

جان‌واريو در پايان گفت: «خيلي دلم براي ايران و مردم خونگرمش به خصوص طرفداران استقلال تنگ شده و دنبال فرصت مناسبي هستم تا برگردم و ديداري با آنها تازه كنم. البته شرايطم طوري است كه ديگر تمايل چنداني براي بودن در فوتبال ندارم و دورادور اخبارش را پيگيري مي‌كنم».

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =