حجت الاسلام والمسلمین دکترمحمدرضاعباسی فرد، عضو سابق شورای نگهبان و نماینده سابق مجلس خبرگان در یادداشتی در روزنامه اطلاعات به عدم تایید صلاحیت خود برای نامزدی خبرگان انتقاد کرد.

وی در بخشی از یادداشت خود آورده است:به سمع و نظر همگان می‌رساند، براساس آنچه در نوشته‌ها اعلام شده، صلاحیت اینجانب  به تائید فقهای محترم شورای نگهبان نرسید، در حالی‌که به‌علت سابقه امتحان کتبی و شفاهی و کسب نمره خوب با تائید فقهای گرامی دوره سوم نماینده مردم بسیار بسیار گرانقدر و خونگرم خوزستان بوده ام. اینجا را ببینید.

در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان صلاحیت افرادی با سوابقی چون امام جمعه تهران، نماینده کنونی مجلس خبرگان، اساتید مطرح حوزه، وزیر دادگستری، معاون رییس جمهور و ... رد شد. اینجا را ببینید.

اقتصاد

قائم مقام بانک مرکزی با اعلام این‌که دیر یا زود باید منتظر اقدامی اصلاحی و در راستای کاهش نرخ سود سپرده از سوی بانک‌ها بود، گفت که احتمال دارد کاهش نرخ سود سپرده تا قبل از اتمام سال اتفاق افتد، چرا که مسیر و جهت‌گیری در همین راستاست. اینجا را ببینید.

خودرو هایی که در ۵ سال اول خرید کمترین هزینه را برای مصرف کننده ایجاد می کنند را اینجا ببینید.

فرهنگ

تعریف و تمجیدهای اخیر سید محمد هادی رضوی( فردی که به عنوان اسپانسر سریال شهرزاد از او یاد می شد) از مدیر مسئول کیهان باعث شد تا حسن فتحی کارگردان این سریال در نامه ای این اظهارات را تکذیب و از گفته های وی تبری جوید. اینجا را ببینید.

مرتضی حیدری علت جدایی خود از گفت‌وگوی ویژه خبری را بازگو کرد. اینجا را ببینید.

جامعه

بیش از ۴۰ روز پیش، محمدعلی اینانلو، مرد طبیعت و پیشکسوت ورزش و رسانه ایران درگذشت. خانواده اش برای مزار او، سنگ قبر متفاوتی انتخاب کرده اند. اینجا را ببینید.

یکی از رستوران‌های معروف خیابان سهروردی تهران پلمب شد. اینجا را ببینید.

بین الملل

شب گذشته سنای آمریکا، حکم آزیتا راجی، سفیر آمریکا در سوئد را تأئید کرد. اینجا را ببینید.

بنا بر اعلام کرملین، روسای جمهور روسیه و امریکا با افزایش همکاری‌های دیپلماتیک برای اجرای توافق مربوط به سوریه موافقت کردند. اینجا را ببینید.

ورزش

پرسپولیسی ها در آستانه انفجار یک بمب خبری هستند. اینجا را ببینید.

زهره هراتیان رئیس کمیته پزشکی سازمان لیگ به حرف های کارلوس کروش واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.

دانش

ارتش آمریکا اعلام کرده است که اولین کشتی‌ بدون سرنشین خود را که به «شکارچی روح» مشهور شده‌ از 18 فروردین سال آینده عملیاتی می‌کند. اینجا را ببینید.

در عکس روز ناسا اگر رد چرخ ها را دنبال کنید به روبات کوچکی می رسد که نزدیک بالای این سیاره ی کوچک و روشن مستقر شده است. این سیاره ماه است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اجرای طرح فیلترینگ هوشمند در برخی شبکه‌های اجتماعی گفت: بیش 110 میلیارد تومان قرارداد میان وزارت ارتباطات و صاحب نظران و متخصصین توانمند در بحث فیلترینگ هوشمند منعقد شده است. اینجا را ببینید.

کمپانی‌ام اس آی، اولین لپ‌تاپ گیم مجهز به چشمی مادون‌قرمز برای ردیابی چشمان کاربر حین بازی را راهی بازار کرد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

سری خوشگل و ناز و فوکولی/ شلوارِ پاره و تنگ و گل گلی!/ پیرهن زرد و سیاه و صورتی/ بدتر از اون لباسای غربتی...گفت: نمی‌بینی تو اون فرش رو مگه؟/ فرش قرمز همینه، بجنب دیگه! اینجا را ببینید.

کارلوس کروش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال دیروز، نامه استعفای خود را تحویل فدراسیون فوتبال داد؛ اگرچه علی کفاشیان ساعتی بعد اعلام کرد با استعفای او موافقت نمی کند! اینجا را ببینید.


چند رسانه ای

رضا فرزانه فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) تهران به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست. اینجا را ببینید.

علی دایی عکسی ار مربوط به جام جهانی 2006 آلمان منتشر کرده است. ایران در جام جهانی 2006 در اولین بازی باید به مصاف مکزیک می رفت که دایی و مارکز کاپیتان های دوتیم در مراسم ابتدای بازی دیده می شوند. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

روزنامه قانون در صفحه طنز خود با انتشار تصویری، به حرکت نمایشی گرداندن تفنگداران امریکایی در راهپیمایی 22 بهمن در قم واکنش نشان داد.اینجا را ببینید. 

قائم مقام بانک مرکزی با اعلام این‌که دیر یا زود باید منتظر اقدامی اصلاحی و در راستای کاهش نرخ سود سپرده از سوی بانک‌ها بود، گفت که احتمال دارد کاهش نرخ سود سپرده تا قبل از اتمام سال اتفاق افتد، چرا که مسیر و جهت‌گیری در همین راستاست.اینجا را ببینید. 

محبوب ترین خبرها

ایران ،مقصد 2016 گردشگری جهان معرفی شده و رویکرد جدیدی در رسانه های معتبر خارجی برای معرفی نقاط گردشگری ایران پیگیری می شود.اینجا را ببینید. 

اسکات کلی،فضانورد آمریکایی که رکورد بیشترین مدت زمان اقامت در ایستگاه فضایی را دارد در توتیتر خود تصویری از کوهپایه‌های برف گرفته ایران از فضا منتشر کرده است.اینجا را ببینید. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =