به چابهار بروید، فیلم و عکس بگیرد و جایزه ببرید

دبیر اجرایی نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس گردشگری چابهار از برگزاری این جشنواره در نوروز 1395 با هدف معرفی و شناسایی فعالیت های تصویری و عکاسی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در طول سال 1394 در سفر به چابهار و سواحل مکران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه چابهار؛ علی اصغر افتاده با اشاره به اینکه چابهار و سواحل مکران یکی از بکر و طبیعی ترین نقاط گردشگری ایران امروز است گفت: سفر به چابهار و سواحل طولانی و متنوع حدود 500 کیلومتری آن از قابلیت ها و جذابیت های منحصربفرد تصویری برخوردار است که بخشی از این خاطرات امروزه توسط مسافران و گردشگران در گنجینه های شخصی ثبت و ضبط می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای شناسایی این ظرفیت های ناشناخته گردشگری و فرهنگی استفاده از خلاقیت ها و ابتکارات شخصی و جمعی مسافران و گردشگران است گفت: در همین راستا برای هدایت هدفمند توسعه گردشگری به سوی جاذبه های طبیعی این منطقه جشنواره فیلم و عکی گردشگری چابهار با همکاری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار ، فرمانداری ، شهرداری ، سازمان بنادر و دریانوردی ، شیلات و همه دستگاه های اداری و مسوول در نوروز سال آینده برگزار می شود.

وی با توصیه به گردشگران و مسافران و همچنین فعالان بومی، استانی و کشوری در خصوص ثبت وقایع و جاذبه های گردشگری سواحل مکران و بویژه چابهار در سال 1394 گفت: برای استفاده حداکثری از خلاقیت و ابتکار گردشگران و بازدیدکنندگان این جشنواره با موضوع آزاد در حوزه های مختلف گردشگری و جاذبه های فرهنگی و طبیعی برگزار خواهد شد.

افتاده تاکید کرد: فناوری و رشد روز افزون استفاده از آن در ایران این امکان و فرصت را فراهم آورده است که هر انسانی به عنوان یک شهروند خبرنگار، عکاس و فیلم بردار بتواند نقشی ویژه و تاثیرگذار را در بهبود ارتقای شاخص های مختلف زندگی اجتماعی و بویژه ثبت جلوه های مختلف زندگی امروز ایفا کند.

وی گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال تولیدات تصویری خود می توانند به سایت manategh.com مراجعه کنند.

گفتنی است آثاری در این جشنواره برای ارزیابی قابل قبول است که از 1.1.1394الی 1.1.1395 تولید و از طریق رسانه های مجازی و اینترنتی به دبیرخانه ارسال شده باشد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =