سقوط بالگرد در ارتفاعات دربند؛ ۳ نفر کشته شدند

یک فروند بالگرد ۲ ساعت پیش در ارتفاعات دربند با کوه برخورد و سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، هم اکنون عوامل هلال احمر، آتش نشانی و ... در محل حاضرند و آنطور که منابع محلی گزارش کرده اند این بالگرد پس از سقوط دچار حریق نیز شده است.

حسین درویشی سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز با تایید خبر سقوط یک بالگرد در ارتفاعات در بند، جزئیاتی از این حادثه را تشریح کرد و در این باره گفت: حادثه سقوط بالگرد در حوالی ساعت 14:45 امروز رخ داد و به دنبال آن دو تیم از سوی هلال احمر به محل حادثه که در بالای منطقه دربند واقع شده است، اعزام شدند.

وی با ببان اینکه نیروهای آتش نشانی و پلیس نیز در محل حاضرند، گفت: بالگرد از نوع یک موتوره بوده و پس از سقوط دچار حریق شده است.

درویشی درباره اینکه این بالگرد متعلق به چه سازمانی بوده است نیز گفت: با توجه به سوخته شدن بدنه بالگرد هنوز امکان شناسایی بالگرد وجود ندارد.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با بیان اینکه این حادثه مورد فوتی داشته اما تعداد آن هنوز قطعی و مشخص نیست افزود: تیم های هلال احمر مشغول شناسایی و امداد رسانی در محل هستند.

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان شمیرانات، ضمن تایید این خبر گفت: در این حادثه سه نفر کشته شدند.

عزت الله خانمحمدی با بیان اینکه این بالگرد متعلق به نیروی هوایی ارتش بوده است، افزود: ظاهرا بدی هوا علت سقوط این بالگرد بود.وی گفت: این حادثه در کنار امامزاده ابراهیم در روستای پس قلعه دربند اتفاق افتاده است.

فرماندار شمیرانات افزود: دلایل بیشتر حادثه در دست بررسی است.

مسوول ارتباط با رسانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرده که این بالگرد متعلق به هوانیروز ارتش نبوده است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مازیار IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    9 0
    ظهر من تجریش بودم و هوا برفی بود ،یک هلیکوپتر سفید رنگ را دیدم ، با خودم گفتم این هلیکوپتر تو این هوا چه کار میکنه ، براش سانحه رخ نده، که متاسفانه الان خوندم سانحه رخ داده
  • مهران IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    6 0
    مگه آدمه که نمیشه بدلیل سوختگی هویتش رو تشخیص داد ؟ هر پرنده ای پس از شناسائی نوع ماٌموریت تعداد سرنشین و مسیر ومقصد اجازه پرواز اون هم در منطقه حساس و استراتژیک از این نقطه پایتخت رو میگیره