زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 ریشتر آلونیه در استان چهارمحال وبختیاری را لرزاند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: این زلزله در ساعت 12:04:45 ظهر امروز چهارشنبه 6 اسفند 1393 در موقعيت و مركز ۳۱.۶۴ شمالي و ۵۱.۰۰ شرقي و عمق۱۰ كيلومتری زمین به وقوع پیوسته است.



این زمین لرزه در فاصله‌ 12 كيلومتري آلونيه چهارمحال وبختياري، 21 كيلومتري لردگان چهارمحال وبختياري و 29 كيلومتري گندمان چهارمحال وبختياري رخ داده است.

بعد از وقوع زلزله 4.6 ریشتری در آلونيه چهارمحال وبختياري، سه پس لرزه به ترتیب به بزرگی 3.8، 2.8 و 2.3 ریشتر این منطقه و پس لرزه 1.9 ریشتری در لردگان چهارمحال وبختياري رخ داده است.

زلزله تلفات انسانی نداشت
بخشدار خانمیرزا به واحد مرکزی خبر گفت: زلزله 4.6 ریشتری آلونیه تلفات جانی در بر نداشته است. به گفته او 5 ساختمان قدیمی بر اثر این زمین لرزه دچار خسارت شده است.

زلزله بدون خسارت
حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: بعد از وقوع زلزله 4.6 ریشتری در آلونیه چهارمحال و بختیاری 12 روستا ارزیابی شد که خوشبختانه صدمات جانی و مالی نداشت.

46282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    "" علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد دریغ سود ندارد چو رفت کار از دست""..... مثله خاک خوزستان....مثل سقوط هواپیماها....بگید خدا رو شکر تلفات کم بود... و بشینید نگاه کنید تا اتفاقی که نباید بیوفته رخ بده.... اونوقت از زیر بار مسولیت شونه خالی کنید