میزان نوشت: قاضی سراج گفت: گزارش سه معاونت سازمان بازرسی در رابطه با حقوق‌های غیرمتعارف امروز به سران سه قوه ارسال می‌شود.

قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مراسم افتتاح مرکز آموزش آمبودزمان آسیایی‬ ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار کرد: از سال 92 حدود، 20 پروژه را آغاز کردیم که 12 پروژه در سال گذشته و امسال افتتاح شده است. 26 هزار مترمربع زیربنای پروژه‌ها است و هشت پروژه نیمه تمام تا پایان سال آینده افتتاح خواهد شد که جمع پروژه ها بیش از 51 هزار متر مربع است. با افتتاح این ساختمان مشکلات کارکنان در سازمان بازرسی حل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: عضو کشور های آسیایی و خزانه دار آمبوزمانهای آسیایی شدیم و در این رابطه رقبای سنگینی را همچون کرده جنوبی داشتیم که بحمد الله پیروز شدیم اگر ما به عنوان رئیس آمبوزمان آسیایی هم کاندید می شدیم احتمال زیاد رای می آوردیم به لحاظ سابقه ای که داشتیم این ریسک را نکردیم و کاندید خزانه دار آمبوزمان آسیایی شدیم که الحمدولله رای خوبی را آوردیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: با تعدادی از کشورهای عضو آمبوزمان آسیایی همچون چین،‌دانمارک ،عراق ترکیه و پاکستان قراردادهایی امضا کردیم ودرحال امضا تفاهمنامه با کشورهایی همچون روسیه،‌مالزی و تعدادی از کشورهای دیگر هستیم و از طرف دیگر عضو انجمن بین المللی مسئوولین مبارزه با فساد هستیم که در سال گذشته با حضور 135 کشور در روسیه برگزار شد و سخنرانی بازرسی کل کشور در رابطه با جلوگیری از تابعیت مضاعف اخلاق فاسد در کشورهای غربی انجام شد که مورد استفبال همه کشورها قرار گرفت.


سراج در ادامه درباره حقوق‌های نامتعارف بیان کرد: پیش از این یک گزارش در رابطه با حقوق نامتعارف مدیران یکی از وزارتخانه‌ها به روسای 3 قوه و معاون اول دستگاه قضا ارسال کردیم و خوشبختانه امروز نیز گزارش 3 معاونت عملیاتی سازمان بازرسی در خصوص حقوق‌های مدیران سایر دستگاه‌ها به روسای قوا تقدیم می‌شود. معاونت تولیدی، معاونت امور اقتصادی و معاونت فرهنگی سازمان بازرسی گزارش‌های خود را در رابطه با حقوق‌های مدیران دستگاه‌های مربوطه آماده کرده‌اند و البته این گزارش‌ها بیشتر خوداظهاری است و در حال راستی‌آزمایی آنها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی فوق العاده تعیین کرده ایم که انشالله گزارش جامعی در آینده ای نزدیک به روسای سه قوه اعلام خواهیم کرد.

 

 

۴۲۴۲

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =