کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران را ترک کرد و به مرخصی 6 هفته ای رفت.

خبرورزشی نوشت؛ خروج کی روش از کشور حاصل لغو دو اردوی تیم ملی بود. کارلوس تاکید داشت که فقط او نباید دلش برای تیم ملی ایران بسوزد و در نهایت اعلام کرد، او هم مثل دیگران، نسبت به تیم ملی بی خیال خواهد بود. کی روش در سال های حضور در تیم ملی، برای برگزاری اردوها و گرفتن امکانات جنگید اما سرانجام، روز 31 خرداد دست از این جنگ کشید: «من هم دیگر بی تفاوت خواهم شد.»
کی روش اردوها را لغو کرد و روز جمعه، به لیسبون رفت چراکه دیگر در تهران کاری نداشت. البته فدراسیون فوتبال می توانست طبق قرارداد این مربی را حفظ کند اما کی روش از مرخصی سالیانه اش استفاده کرد و رفت. تاج هم در این شرایط ترجیح می داد زیاد پر و پای سرمربی تیم ملی نپیچد. کی روش پیش از ترک ایران، نامه را تنظیم و برای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال فرستاد. در این نامه کی روش برای او نوشته بود: «با توجه به اینکه فوتبال ایران خواهان آن است که تیم ملی تنها در تاریخ های فیفا دی اردوی خود را تشکیل دهد و بازی کند، ما هم 4 روز پیش از بازی با قطر اردوی خود را جهت برگزاری این مسابقه حساس و سپس دیدار با چین آغاز می کنیم.» این نامه به دست مهدی تاج رسید و نگرانی رئیس فدراسیون را دو چندان کرد.
گویا تاج به کی روش پیشنهاد داده که در آستانه بازی با قطر لیگ برتر را زودتر از موعود تعطیل کنند تا تیم ملی بتواند حتی عازم یک اردوی خارجی شود. ولی کارلوس به دلیل اتفاقات اخیر، با این اردو هم مخالفت کرده و می گوید: «مرگ یک بار و شیون یک بار.» کی روش می گوید سال هاست که تیم ملی برای برگزاری اردوها و بازی هایش با مشکل روبروست و در این بین، او بوده که اول صف ایستاده و به خاطر همین برنامه ها جنگیده است. کی روش در جلسه ای که یک ماه قبل با تاج داشت، رو به رئیس گفت اگر شرایط مثل گذشته باشد، کوچکترین تمایلی به ماندن در تیم ملی ندارد. تاج هم اعلام کرد نهایت همکاری با تیم ملی صورت خواهد گرفت ولی در همین ابتدای کار، چنین اتفاقی افتاد و دو اردوی ایران لغو شد تا کی روش هم تغییر رویه دهد.


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • rezaperspolisy IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    کی روش واقعا با این رفتاراش خودشو از چشم میندازه
  • محمد A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    23 67
    خوش به حاله برانکو دو تا بازی نتیجه نگیر نقشه برانکو میگیره