انتشار نامه محرمانه آیت الله مهدوی کنی به علی اکبر ولایتی پیش از انتخابات ریاست جمهوری چندی است که فضای رسانه ای کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبر آنلاین درباره اين مساله گفت: من اطلاعی ندارم که  دو روز قبل  از انتخابات آن زمان، نامه به دکتر ولایتی رسیده یا خیر، ولی بنده فعلا در جایگاه و موضع اظهار نظر نمی باشم .

در همين حال سید رضا اکرمی ،رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری،مخالفت شدید خود را از انتشار این نامه اعلام کرد و گفت:هیچ معنا و توجیهی ندارد که بیایند یک نامه ای که آیت الله مهدوی کنی به صورت خصوصی برای دکتر ولایتی نوشتند اند را منتشر کنند و آن را در معرض نقد بگذارند.

وی بیان کرد: بنده مخالف این کار هستم.یک آدم باشعور باید متوجه این باشد که هر چیزی و یا هر مطلبی قابل نشر نیست و شاید در آن زمان تبعات بدی را به همراه داشته باشد و یا نظام را خدشه دار کند.

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    31 2
    يادمان باشد: گر پرده بيفتد نه تو ماني و نه من.
  • بدون نام ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    24 4
    چه اشكالي داره براي روشن شدن اذهان عمومي نامه منتشر بشه خداي ناكرده ناسزا كه تو نامه نيست اگر ما موضعي مي گيريم و فكر هم مي كنيم كه درسته چرا بايد از علني شدنش بترسيم من مخاطب بايد بدونم كه كي چه نظري داره تا تصميم گيري بعديم بر اساس اون باشه
  • علی RO ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    24 2
    حالا چه کسی این نامه را منتشر کرده است؟ چرا اسمش را نمی آورید؟