مهر نوشت:

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با بیان اینکه تلاش‌های جامعه روحانیت اصولگرایان را به مرز وحدت رسانده است، گفت: با اطمینان می توانیم بگوییم که اصولگرایان در انتخابات آینده به وحدت خواهند رسید.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ضرورت وحدت اصولگرایان در انتخابات 94 ، اظهارداشت: تاکنون جامعه روحانیت تلاش های خوبی  برای ایجاد وحدت در جریان اصولگرایی انجام داده و همگرایی را به مرزی رسانده است که قطعا با اطمینان می توانیم بگوییم که در انتخابات  آینده اصولگرایان به وحدت می رسند و ید واحده خواهند بود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، همچنین با اشاره به منشور اصولگرایی که اخیرا منتشر شده است، ادامه داد: این همان منشوری است که در زمان حیات حضرت آیت الله مهدوی کنی و با توافق جامعتین منتشر شد و تنها بر اساس مقتضیات زمان یک تغییراتی کرده است، اما محورهای اصلی این منشور تغییر نکرده است.

وی همچنین در مورد انتخاباب مجلس خبرگان رهبری، گفت: در مورد انتخابات خبرگان نقش ما جلب مشارکت مردم، تبیین اهمیت خبرگان برای افکار عمومی و آماده سازی فضای انتخاباتی است؛ چراکه اگر مردم آگاه باشند بهترین انتخاب را انجام خواهند داد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    6 1
    انشاا... با اتحاد اصولگرایان و اتحاد اصلاح طلبان یک انتخابات رقابتی و پرشور را ببینیم