پرچمدار کاروان قهرمانان پاراآسیایی ایران در بازی های اینچئون، امید تیم دو و میدانی کشورمان برای کسب مدال طلا را بسیار بالا دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جليل باقری جدی پرچمدار كاروان ورزشكاران پاراآسيايي ایران (غدیر) است. او این موضوع را یک افتخار بزرگ در زندگی حرفه ای خود قلمداد می کند: «براي اولين بار است كه به اين افتخار مهم رسیده ام. بالاخره آرزوي هر ورزشكاري است كه در رويدادهاي مهم اين چنيني پرچم ايران را بالا ببرد و حالا چنین افتخاری نصیب من شده است.»

باقری جدی ادامه داد: «فكر نمي كنم دليل خاصي داشته باشد که من به عنوان پرچمدار ایران معرفی شده ام. به هر حال یک نفر باید این وظیفه را برعهده می گرفت و خدا را شکر که من لایق چنین افتخاری شده ام.»
او ا ردوهای تیم ملی دو و میدانی پاراآسیایی کشورمان را این طور تشریح می کند: «شرايط خوبي براي تيم دو و ميداني برقرار است. البته با توجه به سياست فدراسيون دو و ميداني قرار شد اين اردوها به طور غير متمركز برگزار شود كه به همين دليل هم هر يك از ورزشكاران در شهر خود تمرين مي كردند. برگزاري اردوهاي متمركز كمي سخت و دشوار است چرا كه تعداد نفرات زياد است و گاهي به دليل امكانات كم دچار مشكل مي شويم.»
قهرمان پاراالمپیک 2012 لندن در رشته پرتاب وزنه ادامه داد: «من از سال 77 به تيم ملي رسيدم و در اين مدت هم 27 مدال رنگارنگ براي ايران كسب كردم. در بازي هاي آسيايي گذشته هم يك مدال طلا گرفتم كه مي خواهم اين مدال طلا را دوباره تكرار كنم. بدترين خاطره ام از بازي هاي المپيك پكن است كه هرگز نتوانستم در آن به مدال برسم. براي اينكه خاطره تلخ تكرار نشود بايد از اينچئون دست پر به ایران برگردم.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =