تصاویری از درگیری کُردهای سوریه با داعش

درگیری بین کمیته های دفاع مردمی کُرد و داعش در شهر عین العرب استان حلب سوریه در چند روز گذشته شدت یافته است و ده ها عضو داعش در این درگیری ها به هلاکت رسیده اند.

 

 

خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد؛ منابع خبری کُرد خبر سیطره داعش بر شهر عین العرب (کوبانی) را تکذیب می کنند و از هلاکت 45 عضو داعش در درگیری های این شهر خبر می دهند . "محمد ایبش" عضو حزب اتحاد دموکراتیک کُرد، روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: کمیته های دفاع مردمی کُرد کنترل امور کوبانی را در دست دارند و داعش نتوانسته کنترل هیچ منطقه ای را در این شهر به دست بگیرد.

 ایبش افزود: درگیری ها همچنان با شدت و حدت تمام ادامه دارد و کمیته های دفاع مردمی کُرد همچنان به پیشروی برای دور کردن نیروهای داعش از کوبانی ادامه می دهند. خبرها همچنین حاکی است که ارتش سوریه در منطقه الزهور شهر الحسکه تعداد زیادی اسلحه و مهمات از تروریست ها به غنیمت گرفت.

عملیات ارتش در شهر عدرا استان ریف دمشق نیز ادامه دارد و ارتش تعدادی مجتمع مسکونی را که محل استقرار تروریست ها بود، از آنان باز پس گرفت و دراین عملیات شماری از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند.

عملیات ارتش در منطقه الدخانیه در شرق پایتخت سوریه، نیز ادامه دارد و ارتش مواضع تروریست ها را در منطقه جوبر با حملات توپخانه ای هدف قرار داد، که در نتیجه شماری از تروریست ها از پا در آمدند. ارتش سوریه مواضع تروریست ها را نزدیک گذرگاه الزهرانی در مرز سوریه با لبنان زیر آتش گرفت. نیروهای ارتش سوریه همچنین مناطق مهمی را در شهر عدرا به کنترل خود درآوردند و خود را برای اجرای عملیات جدید به خصوص در استان ریف دمشق آماده می کنند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =