نسیم آنلاین نوشت:

کنسرت "چرا رفتی" به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری در بیش از ده شهر کشور اجرا می شود

محمدحسین توتونچیان ، تهیه کننده این کنسرت در این باره گفت : این برنامه در روزهای 16، 17 ، 18 و 23 مردادماه در تهران اجرا می شود و پس از آن در شهرستان های مختلف کشور به روی صحنه می رود.

مدیر موسسه فرهنگی هنری ققنوس با اعلام این خبر گفت: اجرای شهر کرمان در تاریخ 27 و 28 مرداد ماه آغازگر تور داخلی این کنسرت خواهد بود و پس از آن در تاریخ 18، 19 و 20 شهریور این برنامه در کرمانشاه به روی صحنه خواهد رفت و 22، 23 و 24 شهریورماه "چرا رفتی" میهمان شهر شیراز خواهد شد. 6، 7 و 8 مهرماه این کنسرت در ارومیه و 19 و 20 مهرماه هم در سنندج برگزار می شود.

او در ادامه گفت: تاریخ دقیق اجرای این کنسرت در شهرهای اهواز، اصفهان ، تبریز ، اراک ، رشت ، سمنان ، ارومیه، مازندران و گرگان به زودی اعلام خواهد شد.

توتونچیان با بیان اینکه سعی دارد این کنسرت در سراسر ایران برگزار شود گفت : هدف ما اجرای این کنسرت در تمامی شهرهای ایران است. با توجه به درخواست فراوان هموطنان از شهرهای مختلف کشور،ما نمی توانیم تنها به تهران و یا شهرهای بزرگ بسنده کنیم. تلاش ما این است که این کنسرت در هر شهری که سالنی با ظرفیت بالا و حداقل امکانات لازم، داشته باشد ، برگزار شود.

کنسرت "چرا رفتی" اجرای زنده قطعات آلبوم "نه فرشته ام نه شیطان" است که اسفند ماه سال گذشته منتشر شد.

 

23231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهربان مهسان A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    39 0
    درود بر استاد شجريان و فرزند هنرمندشان
  • محمد A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    پس همدان چی؟