رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در نامه ای به مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال ورییس سازمان لیگ تقویم یکسال لیگ برتر و جام حذفی را در فصل 94-93 ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، در نامه غلامرضا بهروان به مهدی تاج آمده است:
کمیته مسابقات پس از بررسی های همه جانبه و برگزاری جلسات متعدد و با دبیر سازمان لیگ و نیز ریاست فدراسیون و کی روش سر مربی و همکاران ایشان ،تقویم مسابقات لیگ برتر و جام حذفی باشگاه های کشور در فصل 94-93 را تدوین و تنظیم نموده است .به نظر می رسد که اصلح این باشد عین تقویم مسابقات در سایت رسمی سازمان لیگ درج گردد.
ضمنا تمام تلاش سازمان لیگ این است که هیچگونه تغییری در مسابقات به وجود نیاید مگر در موارد اضطرای و غیرمترقبه و یا اینکه احتمالا در نیم فصل دوم هفته 29 از مورخه 21/2/94 به 18/2/94 در صورت حذف مرحله یک شانزدهم مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا جابجا شود.
کمیته مسابقات وظیفه خود می داند از تمامی اصحاب رسانه های مختلف کشور، مدیران، بازیکنان، کادر فنی باشگاه ها و هواداران محترم آنان و هیاتهای فوتبال استانها،مدیران گرامی ورزشگاه های سراسر کشور، نیروهای انتظامی و یگان ویژه و پلیس راهور و همکاران ارجمند در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تشکر می نماید.
لازم به ذکر است تقویم رسمی مسابقات لیگ برتر در فصل 94-93 را می توانید از ایـــنـــجــــا دانلود کنید.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =