مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت که ورزش ویترین یک کشور به حساب می آید و جام ملتهای آسیا فرصت مناسبی است تا نمایشی زیبا از ایران در قاره کهن ارائه کنیم.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی شریفی در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی در فاصله سه هفته تا شروع جام ملتهای آسیا گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد. خوشبختانه اردوی مناسبی در آفریقای جنوبی داریم و امکانات خوبی برایمان فراهم شده است. بازیکنان تیم ملی هم برای موفقیت انگیزه زیادی دارند و تلاش داریم که با همدلی و اتحاد نتایج خوبی برای تیم ملی رقم بزنیم.
وی درباره وضعیت حریفان ایران در جام ملتهای آسیا هم گفت: تیمهای عربی حاشیه خلیج فارس در یک دهه اخیر سرمایه گذاری خیلی سنگینی در فوتبالشان انجام داده اند و واقعا اکنون فوتبال این کشورها سطح بسیار بالایی دارد. دیگر فاصله ها در فوتبال آسیا و دنیا از بین رفته و تیمها شرایط نزدیکی به هم دارند بنابراین رقابت فشرده ای در جام ملتهای آسیا به وجود خواهد آمد. درست است که آنها به لحاظ تعداد بازیهای دوستانه از ما برتری زیادی دارند اما با تلاش، غیرت، اتحاد و همدلیمان تنها می توانیم جای خالی بازیهای دوستانه را پر کنیم.
بازیکن تیم ملی با اشاره به فضایی که در تیم ملی وجود دارد، گفت: واقعا همه بازیکنان با هم دوست و متحد هستند. مطمئنا این مساله می تواند عامل اصلی موفقیت هر تیمی باشد. من خیلی امیدوارم که در کنار همه عوامل این مساله هم بتواند در موفقیت ما در جام ملتهای آسیا تاثیر بگذارد.
شریفی در پایان گفت: فوتبال و به طور کل ورزش می تواند ویترین یک کشور باشد. اگر ما بتوانیم در آسیا موفق شویم و بعد از 39 سال قهرمانی را برای ایران کسب کنیم، مطمئن باشید این موفقیت به سود همه ایران خواهد بود و کام کل کشور از این موفقیت شیرین می شود بنابراین امیدوارم در فاصله ای که تا جام ملتهای آسیا داریم همه ایران پشت فرزندانشان باشند تا بتوانیم برای ایران روزهای خوشی را رقم بزنیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    40 1
    آفرین به بازیکن جوون با شعور و با اخلاق.
  • بی نام RO ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    90 25
    منظور از موتور گازی سطح امکانات سخت‌افزاری فوتبال ماست. نه سرمربی تیم ملی راننده موتورگازی حالا پروین پشت فرمون بشینه یا ايوانکويچ، قلعه‌نویی، دایی، کروش یا قطبی. بنده خدا قطبی که موتورگازی هم نداشت دوچرخه 28 داده بودن دستش خبرنگاران بیمار سر راهش سرعت گیر میزاشتن، پیش‌کسوتان قبیله‌گرا چرخاشا پنچر میکردن، کارشناسان دون‌سواد چوب لای چرخش میزاشتن. کروش هم موتور دنده‌ای دادن دسش، گاز بده نیست 10 تا سرعت میره رسانه‌ها میگن داره 100 میره نوشابه براش باز میکنن، آقای کروشی پور براش تک چرخ میزنه، فدراسیون همیشه میلیاردی باکشا پر نگه میداره، اما موتور باز قهاری نیست.
    • sani RO ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
      16 59
      امثال شما با این داستان سازی های من در آوردیتون باعث شدید الان فوتبال ما این جایگاه رو داشته باشه وقتی هنوزبلد نیستی نام یه مجری رو درست تلفظ کنی و یکی که از صبح تا شب به همه توهین میکنه و تهمت میزنه و میره زندان الگوته بایدم همچین داستانایی بگی.البته میدونم خبر نمی چاپه
  • علی رضـــا IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    2 0
    پیروز باشی.. جوان طلایی پوش..