ایسنا نوشت:

برگزاری کنسرت غلام کویتی‌پور بار دیگر به تعویق افتاد.

پیش از این مسوولان برگزاری کنسرت کویتی‌پور - مداح قدیمی - اعلام کرده بودند که او روزهای 26 و 27 آذرماه در تهران کنسرت خواهد داشت، اما حالا خبرهایی مبنی بر لغو این کنسرت به گوش می‌رسد.

در این‌باره، بهمن بابازاده - روابط عمومی کنسرت کویتی‌پور - اعلام کرد: به‌دلیل «عدم آمادگی» برگزاری کنسرت کویتی‌پور به تعویق افتاده است.

او گفت: فعلا تاریخ جدیدی برای برگزاری کنسرت کویتی‌پور مشخص نشده است.

کویتی‌پور 17 آذرماه در نشستی درباره‌ی برگزاری کنسرتش گفته بود: ترجیح می‌دهم قطعاتی را که قرار است در این کنسرت اجرا شود، پنهان کنم. به هر حال قطعاتی داریم که تعدادی از آن‌ها را اهالی موسیقی نشنیده‌اند و فکر می‌کنم اگر قطعات غیرمنتظره باشد، اجرا جذاب‌تر است. می‌خواهم برای انرژی شخصی‌ام روی صحنه بروم که حداقل 37 سال گذشته را از ذهنم پاک کنم.

پیش از این، یک‌بار دیگر نیز کنسرت این مداح قدیمی در برج میلاد لغو شده بود. قرار بود کویتی‌پور در قالب برنامه‌ی «خیمه‌ها و نجواها» 13 و 14 آذرماه در سالن همایش‌های برج میلاد برنامه داشته باشد که به دلایلی، آن کنسرت نیز برگزار نشد.

هرچند مدتی بعد، محمود سراجی - کنسرت‌گزار کویتی‌پور - در یک نشست خبری درباره‌ی برگزار نشدن آن برنامه در برج میلاد،‌ گفت: دلایل حضور نداشتن آقای کویتی‌پور در برنامه «خیمه‌ها و نجواها» که در ایام سوگواری در برج میلاد برگزار شد، این نبود که ما نخواهیم در چنین برنامه‌ای حضور داشته باشیم، بلکه مشکلات ما از نظر محل تمرین و تست صدا بود که باعث شد زمان و مکان کنسرت را تغییر دهیم.

آلبوم‌های «غریبانه ۱ و ۲» و «خاموش» آثاری هستند که در این سال‌ها با صدای این هنرمند منتشر و روانه‌ی بازار شده‌اند. این در حالی است که غلام کویتی‌پور پس از انتشار غیرقانونی نسخه‌ی ماکت آلبوم «غریبانه ۲» توسط تهیه‌کننده آلبوم، با اعتراض و شکایت رسمی توانست مانع ادامه‌ی توزیع آن اثر در کشور شود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شبستان IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    3 4
    بیچاره حاجی گرینف..وقتی ازجنگ اومد یجوردیگه شده بود..همه مسخرش میکردن