همکاری دوباره خانواده پورناظری با علیرضا قربانی

آلبوم موسیقی «قطره‌های باران» به آهنگسازی کیخسرو، تهمورس و سهراب پورناظری و با صدای علیرضا قربانی روز اول دی‌ماه منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سهراب پورناظری گفت: «این آلبوم که در فضای موسیقی سنتی ایرانی است بر اساس کنسرت مشترک گروه شمس و علیرضا قربانی در سال 89 تنظیم‌شده است. در آهنگسازی این قطعات از ترکیب‌بندی متنوعی برای سازها استفاده‌شده است. در این ترکیب‌بندی از سازهای کلاسیک غربی و انواع پرکاشن‌ها در کنار سازهای ایرانی استفاده کرده‌ایم و سعی کردیم هر تصنیف در فضایی عاشقانه، فرم مستقل و مخصوص به خود را داشته باشد.»

 او در ادامه خاطرنشان کرد: «این آلبوم قرار بود در تاریخ 16 آذرماه ارائه شود که به دلیل پاره‌ای تغییرات در میکس قطعات، تاریخ انتشار آن به اول دی‌ماه موکول شد.»

 کنسرت مشترک گروه شمس و علیرضا قربانی در سال 89 با چهار اجرا در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی و هفت اجرا در تالار وحدت به روی صحنه رفت. در ترکیب قطعات آلبوم «قطره‌های باران» علاوه بر قطعات اجراشده در کنسرت، قطعه تیتراژ پایانی سریال وضعیت سفید هم که از ساخته‌های کیخسرو پورناظری با تنظیم سهراب پورناظری است، اضافه‌شده است.

 اشعار قطعات این آلبوم از شعرایی مانند مولوی، پرتو کرمانشاهی و محمدعلی بهمنی است و در آن نوازندگانی چون تهمورس پورناظری، سهراب پورناظری، مهیار طریحی، حسین رضایی نیا و همایون نصیری هنرنمایی کرده‌اند.

 آلبوم «قطره‌های باران» بعد از آلبوم «بر سماع تنبور» دومین اثر مشترک گروه موسیقی شمس و علیرضا قربانی است که توسط شرکت ایران گام منتشر می‌شود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
    16 0
    صاي آقاي عليرضا قرباني واقعا زيباست .