۰ نفر
۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

حمید لولایی بازیگر، میهمان امشب «خندوانه» بود؛ او هم از خاطرات کودکی‌اش حرف زد و هم از وضعیت زندگی در تهران گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او در آغاز این برنامه گفت:‌ «من واقعا از تهران خسته شدم. این همه آهن، جمعیت و این که مدام باید مواظب دوچرخه و موتور باشی و باز هم با همه‌ی این‌ها مجبور باشی در این شهر زندگی کنی.»

لولایی ادامه داد: «همین چند وقت پیش سفری داشتم به شمال، کنار دریا، ولقعا زندگی کردن در شهرهای کوچک و در دل طبیعت لذت بخش است. این که بتوانی صبح‌ها به جای ورزش هیزم خرد کنی، شیر بدوشی، غذای مرغ‌هایت را بدهی و بعد زنبیلت را برداری و بروی بازار. فرقی نمی‌کند ثروتمند باشی یا فقیر میتوانی آنجا به اندازه‌ی وسعت خرید کنی. همه چیز طبیعی است و اکسیژن عالی و به اندازه کافی.»

این بازیگر افزود: «یادم میآید در تهران صبح دوش میگرفتم و میرفتم سر فیلمبرداری، آنجا باز صورتم را میشستم میدیدم دستمال سیاه شده، ولی در شمال بارها شده چهار پنج روز حمام نرفتم.»

او همچنین گفت: «چقدر خوبه کسانی که میتوانند از این تهران بروند بیرون، واقعا این کار را بکنند. کسانی که وضعیت خودشان خوب است و نیاز نیست برای کسی کارگری کنند، می‌توانند به شهرها و روستاهای خودشان بروند و اگرپولی دارند برای زادگاه خودشان خرج کنند.»

او پیشنهاد داد که تهران را برای کارهای مملکتی [نهادهای دولتی برای اداره‌ی کشور] بگذاریم.

 ۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آروین RO ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    36 1
    قربون دهنت من تهرانی نیستم ولی هر وقت به اجبار تهران میام جنون میگیرم
  • بی نام A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    26 0
    برنامه عالی بود با حضور حمید لولایی، خاطره صرف فعل "بخاری" ایشون هم که کولاک بود :
  • بی نام A1 ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    30 4
    اگر هر کی به شهر و دیار خودش هم اوضاع تهران خوب میشه هم اوضاع مملکت. ولی متاسفانه هر کی تو تهران زندگی میکنه میگه من جد اندر جدم تهرونیه. هر که یه ساندویچ تهران خورد پا گیر شد.
    • اردبیللی A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
      16 0
      بنده اردبیلی هستم و بالاجبار ساکن تهران، با فوق لیسانس برق دانشگاه خواجه نصیر توی اردبیل کار پیدا نکردم، جد اندر جد هم اردبیلی هستم و به این موضوع افتخار میکنم و اصلا تاریخ شهرمون را به تاریخ شهر 250 ساله تهران قابل مقایسه نمیدونم، اصلا هم افتخاری نداره این موضوع که هیچ کلی هم باعث عذابه، حرف شما زمانی درسته که توزیع بودجه و امکانات بدرستی و عادلانه صورت بگیره تا مهاجرت صورت نگیره.
  • بی نام A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    22 0
    کمی انصاف بدید. امکانات و بودجه و غیره رو عادلانه تر تو باقی شهر ها توزیع کنید من پامم تهران نمی ذارم وقتی کار و دانشگاه خوب و حمل و نقل عمومی ارزان و تفریح تهرانه چه می شه کرد؟
    • علی A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
      0 0
      توزیع کالا و خدمات از تهران شورع میشه و تا به شهرهای دور میرسه قیمتش چند برابر میشه مضاف بر این جمعیت بالا و درخواست زیاد هم باعث افزایش خدمات شهری و قیمت خوبه که در بقیه جاها نیست
  • زلفعلی IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    2 0
    من از تهرانی‌الاصل‌های مقیم پایتخت هستم ولی الان دیگه تو شهر خودم تهران احساس غربت می‌کنم از بس شهر بزرگ شده و از شهرهای دیگه به تهران اومدن. بابا این امکانات را تو همه استان‌ها توزیع کنید بگذارین تهران یه کم نفس بکشه ...