خراسان نوشت:

 فرمانده انتظامي خراسان رضوي روز گذشته با تشريح جزئياتي از دستبرد مسلحانه نافرجام گفت: ساعت 12:20 پنجشنبه گذشته موتورسواري مقابل يکي از شعبه هاي موسسه مالي و اعتباري عسگريه در خيابان طبرسي توقف کرد. سردار بهمن اميري مقدم افزود: اين مرد 40 ساله درحالي که يک کلت قلابي و يک قبضه قمه در دست داشت وارد موسسه مذکور شد و کارکنان را تهديد کرد که تکان نخورند!!

وي سپس در يک کيسه برنج 10کيلوگرمي را باز کرد و حدود 20ميليون تومان وجه نقد را از روي پيشخوان موسسه جمع آوري و داخل کيسه ريخت. رئيس پليس خراسان رضوي تصريح کرد: در همين حال رئيس شعبه که با فراگرفتن آموزش هاي لازم متوجه قلابي بودن سلاح سارق شده بود به آرامي کليد کرکره برقي در بانک را فشرد و بدين ترتيب با بسته شدن در موسسه مالي و اعتباري، دزد مسلح به سلاح قلابي گرفتار شد.

سردار اميري مقدم اضافه کرد: سارق که راه گريز را بسته مي ديد به طرف کارکنان هجوم آورد و ضمن ايجاد درگيري آنان را تهديد کرد که در شعبه را باز کنند اما در همين حال يکي از کارکنان آژير خطررا نيز به صدا درآورد که بلافاصله نيروهاي گشت کلانتري طبرسي جنوبي عازم محل شدند و دستبندهاي آهنين قانون را بر دستان سارق 40ساله حلقه کردند.

مقام ارشد انتظامي خراسان رضوي با اشاره به توقيف موتورسيکلت سارق و انتقال وي به مقر انتظامي خاطرنشان کرد: اقدام هوشمندانه و به موقع رئيس و کارکنان شعبه موجب به دام افتادن سارق و ناکام ماندن وي در اجراي نقشه سرقت مسلحانه شد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    0 0
    آفرین یه اختلاس دیگه خنثی شد........