هیأت داوران شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس، با تشکیل جلسات متعدد مربوط به گروه شعر و نثر ادبی، پس از بررسی‌های کارشناسی، آثار راه یافته به مرحله پایانی و نهایی را مشخص کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، در بخش شعر: آویشن و اندوه از پانته‌آ صفایی/ انتشارات فصل پنجم، باد موافق از علی سلیمانی/ انتشارات هزاره ققنوس،تا مزار سلمان هراتی از رجب افشنگ/ انتشارات لمپا،عاشقانه‌هایی برای دشمن از حمیدرضا شکارسری/ انتشارات فصل پنجم،ناگهان از خاک از عباس باقری/ انتشارات تجلی مهر ،نامت را بگذار وسط این شعر از محمدرضا شرفی خبوشان/ انتشارات شهرستان ادب،شمیم نور از دبیرخانه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور/ انتشارات سازمان بسیج مستضعفین،عشق روی شانه‌های کلمات از سیدمحمدامین جعفری/ کنگره سرداران استان فارس،عطر بهار نارنجک از غلامرضا کافی/ انتشارات شاهچراغ،عید خون از علی محمد مؤدب/ انتشارات شهرستان ادب،ننه‌علی از سجاد عزیزی آرام که در انتشارات شانی چاپ شد،معرفی و مشخص شدند.

در بخش نثر ادبی: جشنواره آیه‌های پرواز از اکرم کیانی/ انتشارات مؤسسه سرلشکر شهید احمد کاظمی،تمام فصل‌ها بوی تو را می‌دهند از محمدباقر نجف‌زاده/ انتشارات هزاره ققنوس، خاطره‌های خاکی از علی باباجانی/ انتشارات منادی تربیت،لطفا دست نزنید، این کتاب شیمیایی است... از مهدی اسماعیلی که در انتشارات قانون، به دور نهایی راه یافتند.

کل آثار رسیده به دبیرخانه گروه شعر و نثر، 163 عنوان بوده که در این میان تعداد 137 اثر مربوط به شعر دفاع‌مقدس و 26 عنوان نثر ادبی بوده است.

مراسم پایانی شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس در هفته پایانی دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =