با برگزاری جلسه داوری، آثار پذیرفته شده در دومین سمپوزیوم نقاشی تهران مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی باغ موزه قصر، و به نقل از دبیرخانه دومین سمپوزیوم نقاشی تهران، با پایان یافتن مهلت ارسال اثر به دبیرخانه سمپوزیوم، جلسه هیات داوران در روز پنجم بهمن ماه 1393 با حضور داوران، یعقوب امدادیان، رضوان صادق زاده و منیژه صحی برگزار گردید. هیات انتخاب پس از بررسی طرح های رسیده جمع بندی خود را به شرح زیر اعلام کرد:

سروش آرام(اسماعیل)، ترحم سلطانی و خانم ها  مینا غفاری و سیده مرجان سید آقا میری در موضوع "آزادی " عباس (نسل) شاملو، امیر جدیدی، وجید امینی، علی معمری، عباس محمدی خوزانی، شهرام بابایی و خانم ها: زهرا(بهار) ملکی، شیوا خوشبخت نژاد، راضیه قربان نژاد و اکرم رحیم تبریزی در موضوع "تهران" به دومین سمپوزیوم نقاشی تهران راه یافتند.

ضمن اینکه آثار سید محسن حجازی و خانم ها سهیلا منصوری و فرزانه جلالی زاده به ترتیب به عنوان ذخیره انتخاب شدند.

با نظر هیئت انتخاب خانم الهه مظفری بدون دریافت جایزه نقدی در مرحله اول و دوم در کارگاه دومین سمپوزیوم نقاشی به مدت یک هفته شرکت نموده و امکان برگزاری یک گالری انفرادی نقاشی را در یکی از گالری های باغ موزه قصر خواهند داشت.

در این دوره از سمپوزیوم ( 76 نفر خانم  و 36 نفر آقا) شرایط حضور در سمپوزیوم (شامل رزومه معتبر، گواهی گالری انفرادی در یکی از گالری های معتبر یا مقام کشوری ) را دارا بودندو در مجموع  تعداد 222 اثر از هنرمندان دریافت شد.

همچنین آثاری از استان های اصفهان، همدان، مازندران، اردبیل، آذربایجان غربی، البرز، خراسان رضوی، کردستان، کرمانشاه، بوشهر و یک اثر از کردستان عراق به دبیرخانه سمپوزیوم ارسال شد.

دومین سمپوزیوم نقاشی تهران از 30 بهمن الی 4 اسفند ماه از ساعت 9 الی 18 در باغ موزه قصر برگزار می شود.

۵۷۲۴۴

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =