هیاهوی رسانه‌ای یارِ غار احمدی‌نژاد در فضای مجازی/مردی که روزشمار بازگشت «مردِ رفته» را به پاستور زد

گرچه رییس سابق دولت در تلاش است خود را مردی بی توجه به سیاست نشان دهد اما هیاهوهای رسانه‌ای یاران و مریدان او در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از تدارک‌ انتخاباتی این جریان حکایت دارد.

فاطمه استیری: یاران احمدی‌نژاد همانند خود او پرحاشیه هستند، یارانی که در این روزهای دوری رییس دولت سابق از سیاست و سکوت نصفه‌ و نیمه او، گویی تریبون و سخنگوی محمود احمدی‌نژاد شده‌اند و هرازگاهی با سخنانشان محور اخبار رسانه‌ای قرار می‌گیرند.

در پس همین هیاهوهای رسانه‌ای اطرافیان احمدی‌نژاد خصوصا در یک سال اخیر است که زمزمه‌های بازگشت «مردِ رفته از پاستور» به عرصه سیاست این روزها دهان به دهان می‌چرخد. گرچه یاران باقیمانده از حلقه نزدیکان احمدی‌نژاد همچنان اصرار دارند که رییس‌جمهور سابق تصمیمی برای تاثیرگذاری یا بنا به گفته آنها «ایجاد تکانه سیاسی در کشور» را ندارد اما سفرهای استانی و گعده‌های سیاسی گاه و بیگاه احمدی‌نژاد از یک سو و تحرکات و اظهارات انتخاباتی این طیف از نزدیکان وی از سوی دیگر، چیزی جز تدارک‌ جریان احمدی‌نژاد برای بازگشت به سیاست را به ذهن متبادر نمی‌سازد.

این جریان که بعد از انتخابات مجلس دهم و ناکامی اصولگرایان خصوصا در انتخابات تهران، فضا را برای جولان و تبلیغات سیاسی مناسب‌تر دیده‌اند باز هم به «اسطوره سازی»  از احمدی‌نژاد روی آورده و تلاش دارند با تخریب دستاوردهای دولت یازدهم -دولتی که بدون شک میراث دار بسیاری از مشکلات اقتصادی برجای مانده از دولت های نهم و دهم است- این خط را پیش ببرند که کاندیداتوری محمود احمدی‌نژاد در انتخابات سال 96 یک ضرورت است تا هم به مشکلات کشور سر و سامان داده شود، هم اصولگرایان بار دیگر به راس نهادهای قدرت بازگردند.

مردی که تریبون جریان احمدی‌نژاد شده است!

یکی از چهره‌ها و البته مریدان بی‌چون و چرای رییس دولت سابق که به شدت در رسانه‌ها خصوصا شبکه‌های اجتماعی فعال است و به اظهارنظر درباره هر موضوعی می‌پردازد عبدالرضا داوری است. چهره‌ای که شاید بتوان او را تریبون رسانه‌ای یاران رئیس جمهور سابق دانست که به بهانه‌های مختلف به دنبال ایجاد موج رسانه‌ای به نفع طیف موسوم به خود است.

او که مسئولیت تشکلی به نام هما که مخفف هوادران محمود احمدی‌نژاد است را عهده‌دار است، ابایی ندارد که هرازگاهی با سخنانی تند و تیز برخی چهره‌های بزرگ و شناخته شده انقلاب را به باد انتقاد بگیرد. چه آنکه در کانال تلگرامی و دیگر صفحات اجتماعی‌اش به تناوب به نقد آیت‌الله هاشمي می‌پردازد و به مثابه دیگر هم طیفانش در تلاش است بار دیگر استراتژی کهنه دوگانه هاشمی-احمدی‌نژاد را علم کند تا با طرح دو قطبی فقیر و غنی آرای حاشینه نشینان و طبقات محروم جامعه را به سمت طیف متبوعش بکشاند.

او در تازه‌ترین اظهارات خود علیه هاشمی با بیان اینکه «رییس مجمع تشخیص سراشیبی سقوط را گام به گام طی کرده است»، خواستار کناره گیری او از همه مناصب حکومتی شده است. او حتی در مقام تطبیق و مقایسه هاشمی و آیت الله منتظری برآمده و آورده است «هر گونه تلاش برای تطبیق اقدامات آیت الله هاشمی رفسنجانی با رفتار مرحوم آیت الله منتظری، ظلم تاریخی به آیت الله منتظری است.»

او که پیشتر پیش بینی کرده بود صلاحیت آیت الله هاشمی برای انتخابات خبرگان رد خواهد شد، حتی تایید صلاحیت هاشمی در انتخابات خبرگان از سوی شورای نگهبان را هم اقدامی صحیحی ندانسته است.

داوری که در یکی از اظهاراتش، خود را ستون نویس کیهان هم معرفی کرده بود، در پیش بینی خود از انتخابات ریاست جمهوری 96 عنوان کرده است «معتقدم ائتلافی حول محور آقای هاشمی شکل گرفته است و طیف‌بندی جدید در صحنه سیاسی که یک طرف آقای هاشمی با تئوری بقا و ادغام سیاست همراهی با نظام جهانی را دنبال می‌کند و طرف دیگر هم جبهه‌ای که برنامه صیانت از انقلاب را دارد، طیف جدیدی را شکل می‌دهد. مهم‌ترین فردی که می‌تواند محوریت جبهه مقابل هاشمی را در دست بگیرد، شخص احمدی‌نژاد است.»

علاقه احمدی نژادی ها به دو قطبی سازی...

احمدی نژادی‌ها که از دو قطبی سازی احمدی نژاد-هاشمی در دو انتخابات سال 84 و 88 بیشترین بهره را برده‌اند گویی این روزها به سمت دو قطبی سازی دیگری در حال حرکت هستند و تلاش دارند با حمله به دستاوردهای دولت خصوصا در عرصه سیاست خارجی و اقتصاد از یک سو و طرح شعارهای اغواکننده یارانه‌ای از سوی دیگر فضا را برای بازگشت رییس دولت محبوبشان به پاستور فراهم سازند. آنگونه که در تازه ترین اظهارنظر، عبدالرضا داوری باز هم به میدان آمده و از دو قطبی روحانی-احمدی نژاد سخن گفته و تاکید کرده است «دوقطبی ایجادشده میان روحانی و احمدی‌نژاد بد نیست.»

گرچه این موج رسانه‌ای از سوی رسانه‌های منتقد دولت بعد از سفر محمود احمدی نژاد به مناطق جنگی ایجاد شد و آن را در مقابل سفر ابتدای سال روحانی به کیش قرار دادند ولی به نظر می‌رسد مردان رسانه ای احمدی نژاد به خوبی سوار بر این موج شده و تلاش دارند این دو قطبی را در مسیر انتخابات 96 بپرورانند.

روزشمار برای دولت یک دوره‌ای روحانی!

داوری حتی پا را فراتر نهاده و در یکی از پست‌های تلگرامی خود از یک دوره‌ای بودن دوره ریاست جمهوری حسن روحانی سخن گفته است. استناد او در اين پست به اين بود که وزير بهداشت گفته است ديگر وزير نمي شود. او قاضي زاده هاشمي را انسان باهوشی خوانده و نوشته است: ایشان هم فهمیده که حسن روحانی رئیس دولت دوازدهم نخواهد بود.

این چهره رسانه‌ای نزدیک به احمدی نژاد در تیرماه 93 هم در مطلبی فیسبوکی روزشمار بازگشت احمدی نژاد به سیاست را کليد زده و آورده بود «آقای روحانی عزیز، به امید خدا شما دولت دوازدهم را به دکتر ما تحویل خواهید داد. ما تنها باید 1110 روز منتظر بمانیم.»

علاقه احمدی‌نژادی‌ها به یارانه‌ای که بلای جان مردم شده...

روش‌های پوپولیستی که بسیاری محمود احمدی‌نژاد را پیرو برحق آن در ایران می‌دانند، گویی قرار است باز هم به کمک این جریان بیاید. آنچنان که در همین روزهای آغازین سال 95 به یکباره اخباری درباره بازگشت احمدی‌نژاد به سیاست آن هم با شعار پرداخت «یارانه 250 هزارتومانی» مطرح شد.

طرح شعار پرداخت یارانه 250 هزار تومانی در شرایطی که دولتی‌ها از مدتها پیش حذف بخشی از یارانه بگیران، طبق مصوبه مجلس را مطرح می‌کنند را شاید بتوان ترفند انتخاباتی دیگری از سوی این جریان مطرح کرد. مهر تایید این موضوع را باز هم می‌توان در پست های تلگرامی داوری جستجو کرد. او اخیرا در پستی تحت عنوان «یارانه 250 هزارتومانی؛ چرا و چگونه؟!» این طرح را یکی از طرح‌های قدیمی احمدی نژاد عنوان کرده است و سازوکارهای تامین منابع پرداخت یارانه 250 هزار تومانی را برشمرده است. شاید این واکنش وی را بتوان مهر تاییدی بر این خبر رسانه ای طی روزهای اخیر دانست.

سایه احمدی‌نژاد ترسناک است؟!

او حتی در اظهارنظر تلگرامی دیگری به دولتی‌ها هشدار داده است که نه از خود احمدی‌نژاد که از سایه او بترسند« اگر "ژول ورن" های دولتی، اینقدر راحت ذهن فرزند ملت را می خواندند که دیگر احمدی نژاد، "احمدی نژاد" نبود. فعلا از سایه اش بترسید تا بعد»!!

سینه چاک حداد، اصولگرایان یا...

گرچه بعد از انتخابات هفتم اسفند و ناکامی تقریبی اصولگرایان، جریان احمدی نژاد با بزرگ نمایی خسران دوری احمدی نژاد از سیاست، به سرزنش راست سیاسی ایران روی آوردند و این نتیجه را مرتبط با قهر و دوری اصولگرایان از احمدی‌نژاد تفسیر کردند، اما کلید یکی از پرحاشیه ترین مباحث پیرامون انتخابات را هم همین جریان زد و کورسوی امیدی برای فرستادن حداقل یک نفر از لیست ائتلاف اصولگرایان در تهران به مجلس دهم را ایجاد کرد. آنجا که داوری در اظهاراتی ورود محمدرضا نجفی کاندیدای لیست امید اصلاح طلبان به انتخابات را زیر سوال بود و عنوان کرد «تخلف آقای نجفی به خاطر استعفای دیرهنگام از معاون اقتصادی استاندار مرکزی قطعی است و شورای نگهبان ایشان را رد صلاحیت می‌کند.»

در خصوص این گفته داوری محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیرکشور اعلام کرد که اصلا چنین سمتی در استانداری مرکزی وجود نداشته است.  اما داوری پاسخ داد که «آقای مقیمی اصلا مرجع تشخیص نیستند و شورای نگهبان باید تشخیص دهد.»

وی در راستای همین اظهاراتش، از احتمال ورود حدادعادل به مجلس دهم از جایگاه منتخب سی ام مردم تهران سخن گفته و حتی موضوع رقابت بین او و لاریجانی و عارف برای کسب ریاست مجلس را هم پیشاپیش مطرح کرده و گفته است: «اگر آقای حداد عادل به خاطر ردصلاحیت محمدرضا نجفی وارد مجلس شوند آن موقع می تواند رقابت بین آقایان لاریجانی، حداد عادل و عارف شکل بگیرد. در آن صورت می‌توان شانسی برای آقایان حداد و عارف در نظر بگیریم.»

وی البته این را هم گفته است که اگر حداد نيز به مجلس نرود؛ محمدرضا میرتاج‌الدینی (معاون‌پارلماني احمدي‌نژاد) و جواد كريمي‌ قدوسي (اعضاي جريان پايداري) ظرفيت جريان انقلابي(اصولگرايان) را دارند.

خواب احمدی نژاد و آن شیخ در گردنه جاده هراز

اما داوری در تکمله اظهارات گاها حاشیه‌ای خود خوابهای احمدی‌نژاد را هم بی نصیب نگذاشته است. این چهره نزدیک به احمدی نژاد در اردیبهشت ماه سال گذشته در صفحه  خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی خاطره ای از رئیس جمهور سابق منتشر کرده و آورده است «اواخر فروردین امسال در یکی از جلساتی که خدمت دکتر احمدی نژاد بودم، بحث به دوران تحصیلات دکتری ایشان افتاد و دکتر احمدی نژاد خاطره ای را تعریف کرد که جالب و خواندنی است.»

بنا به گفته داوری، احمدی نژاد می‌گوید: «زندگی من در 45 سال اخیر تماما درگیر مساله انقلاب اسلامی بوده است اما سال 1376 که مدرک دکترایم را گرفتم مدام در ذهنم این درگیری بود که آیا بدون مدرک دکتری نمی توانستم در خدمت انقلاب باشم و آیا اخذ مدرک دکتری و عضویت در هیات علمی دانشگاه، برای رویکردهای شخصی ام بوده یا تلاش در مسیر انقلاب اسلامی؟ این دغدغه ذهنی تا سال 1380 با من بود. دهه فجر سال 80 یک شب خوابی دیدم که این دغدغه ام را بر طرف کرد. خواب دیدم با پژویی که آن زمان داشتم، در جاده هراز، از تهران به سمت شمال رانندگی می کنم و یک شیخ هم که البته نامش را نمی برم کنارم نشسته بود. وقتی به این گردنه رسیدیم و کوه دماوند رویت شد ناگهان دیدم در وسط جاده 3 صندلی گذاشته شده است، در دو صندلی امام خمینی و مقام معظم رهبری نشسته بودند و صندلی سوم خالی بود. پژو را کناری پارک کردم و به همراه شیخی که همسفرم بود به سمت امام و آیت الله خامنه ای رفتیم. من در کناری ایستادم اما آن شیخ همسفر ما مدام تلاش می‌کرد تا روی صندلی سوم بنشیند که امام خمینی به او اجازه نداد. ناگهان امام خمینی رو به من کردند و با حالت تحکم گفتند: «آقای دکتر احمدی نژاد! بفرمایید روی این صندلی بنشینید! ». این گفته امام خمینی باعث شد تا آن شیخ به کناری رود و من بر روی صندلی کنار امام خمینی و آیت الله خامنه ای بنشینم. در همین لحظه از خواب پریدم و دیدم که نزدیک اذان صبح است. از اینکه امام خمینی مرا در خواب با عنوان «دکتر احمدی نژاد» مورد خطاب قرار داده بود احساس کردم که تحصیلات دکترایم حتما در خدمت انقلاب اسلامی خواهد بود و همین خواب و خطاب امام خمینی باعث شد تا دغدغه چهار ساله ام پس از دوره دکتری برطرف شود»

اینکه این خواب چرا در این مقطع بیان شد و چرا ردپای آن شیخ -احتمالا آیت الله هاشمی- انقدر در مواضع جریان احمدی‌نژاد پررنگ است، امریست که شاید خود احمدی نژادی‌ها بهتر قادر به تعبیر و تفسیر آن باشند.

چه کسی بالاخره از این پله بالا رفت؛ اصولگرایان یا احمدی‌نژاد

اصولگرایان 10 سال است می‌گویند احمدی‌نژاد از پله اصولگرایی بالا رفت و به پاستور رسید، احمدی نژاد هم 10 سال است تاکید دارد اصولگرا نیست. خط و ربطی که زمانی در سال 84 بهم رسیده بودند اینگونه رودروی یکدیگر قرار گرفتند و البته هرچقدر اصولگرایان برای آرام کردن فضای کشور از در نجابت به این بحث ورود می‌کنند، احمدی‌نژآدی‌ها پارا فراتر گذاشته و حتی رییس محبوبشان را فرصتی برای جریان اصولگرایی معرفی می کنند.

بنا به گفته داوری «آقای احمدی نژاد از دل جریان اصولگرا یک جریان مدیریتی را پرورش داده‌اند. آقای احمدی‌نژاد در دوران خود یک سابقه و رزومه اجرایی برای جریان اصولگرا درست کردند که قبلا جریان اصولگرا فاقد آن بود. زیرا هیچ وقت قبل از دولت آقای احمدی‌نژاد اصولگرایان در دولت دست بالا‌تر نداشته‌اند. بنابراین ایشان یک فرصتی برای جریان اصولگرا ایجاد کرد تا یک شبکه مدیریتی جدید به جامعه معرفی شود.»

آنها زمانیکه پای آراء احمدی نژاد به میان می‌آید قبول ندارند که آرا اصولگرایان به سبد وی ریخته شده و معتقدند «آقای احمدی‌نژاد بالقوه حدود 50‌درصد از آرای عمومی را باتوجه به ویژگی‌های فردی، شخصی و گفتمانی‌شان در اختیار دارد اما اصولگرایان به‌طور سنتی حدود 15 و نهایتا 20‌درصد رأی جامعه را دارند».  آنها حتی معتقدند اگر لیست ائتلاف اصولگرایان در تهران این بار با شکست روبرو شد به این دلیل است که «لیست ائتلاف اصولگرایان به‌شدت لیست ضداحمدی‌نژادی بود و حضور خانم مرضیه وحیددستجردی، احمد توکلی، زاکانی و ابوترابی این مساله را اثبات می‌کند.»

توافقی که احمدی نژادی ها را خوشحال نکرد

توافق هسته ای شايد هرکسی را خوشحال کرد اما احمدی نژادی‌ها را راضی و خشنود نکرد، دولتی که 8 سال مسئول پیگیری پرونده مذاکرات هسته‌ای بود، نه تنها نتوانست آن را به سرانجام برساند؛ بلکه با برخی اظهارات و اقدامات تنش زا فضای تحمیل برخی تحریم‌ها به ایران را هم فراهم ساخت. شاید از همین روست که دستاوردهای دولت روحانی در مذاکرات هسته ای چندان به مذاق احمدی نژادی‌ها خوش نیامده بود که ساعاتی بعد از اجرای رسمی برجام، داوری استارت انتقادات این جریان از اجرای برجام را زد و گفت «توافق هسته‌ای از نظر ما کامل نیست و ما نسبت به آن بدبین هستیم.»

او که گویی بیش از اندازه از توافق حاصل شده ناخشنود است چندی پیش نیز در مطلبی تلگرامی تلاش کرد با استناد به خاطرات ظریف در کتاب آقای سفیر و استنتاج های شخصی اش خط و ربطی بین دورانی که ظریف برای تحصیل به آمریکا رفته است و خانواده او با ساواک ایجاد کند و «انقلابی گری» ظریف را زیر سوال ببرد. «جناب جواد ظریف که طی دوران تحصیل در  مدرسه علوی، تحت تأثیر جریان انحرافی انجمن حجتیه قرار داشته و به اعتراف خویش، در جلساتی که در منزل سرکرده انجمن حجتیه ـ شیخ محمود حلبی ـ تشکیل می شده ، شرکت داشته است. از بخش دیگر سخنان جناب ظریف استنتاج می شود که پدرش نیز همچون شیخ محمود حلبی ـ که با سران ساواک در ارتباط بود ـ با برخی از همکاران ساواک ارتباط داشته است. جناب جواد ظریف در دی ماه سال ۱۳۵۵ در سن ۱۷ سالگی و در حالی که دو سال از تحصیل دوره دبیرستان وی هنوز باقی مانده بود ، با حمایت ماموران عالی رتبه ساواک از کشور خارج شد و به آمریکا رفت.  اخذ پاسپورت و ویزای آمریکا نیز توسط دوست پدرش که همکار ساواک بود، صورت گرفت. این همکار ساواک که جناب جواد ظریف نام وی را ذکر نمی کند ، از آنچنان نفوذی در ساواک برخوردار بوده که فقط طی دو الی سه روز ویزای آمریکا را برای وی تهیه می کند و...»
اين ادعاها در حالي مطرح شد که رهبر معظم انقلاب، اعضاي تيم مذاکره کننده هسته اي را فرزندان انقلاب معرفي کرده بودند.

ظلم احمدی نژادی ها به دکتر شریعتی!

پیوند دادن احمدی‌نژاد با شخصیت‌های محبوب از همان روزهای ورودش به پاستور گویی دستورکار این جریان بوده است، مردی که روزی از باب ساده زیستی با شهید رجایی مقایسه می شد و از قضا موجبات ناراحتی خانواده رییس جمهوری شهید را هم سبب شد، این روزها افکارش با دکتر شریعتی پیوند داده می شود. پیوندی که از سوی مرد رسانه ای این جریان زده شد.

«عبدالرضا داوری» که مدتی پیش برای یازده روز به اوین منتقل و بعد آزاد شد در یکی از سخنرانی هایش «نهضت بازگشت به خویشتن» را مهم‌ترین شاخصه تفکر شریعتی خوانده و گفته است «این کار شریعتی نقطه‌ درستی بود که ما هم به عنوان علاقه‌مندان به اندیشه عدالت باید یکی از رویکردهایمان همین بازگشت به اصول باشد.»

وی افزوده است «اندیشه شریعتی فرصت مناسبی است که ما به‌عنوان حامیان گفتمان عدالت در این دورانی که گفتمان سرمایه‌داری مرزهای جامعه ما در نوردیده است آن را بسط دهیم. آنچه از 3 تیر 84 آغاز شد و حرکتی که دکتر احمدی‌نژاد آغاز کرد، بخش مهمش بازگشت به خویشتن بود که از مسیر آن مفاهیم جدیدی را تعریف کردیم.»

توهین آشکار به عزت سینمای ایران

داوری در دفاع از طیف متبوعش، در روزهای مانده به پایان سال در مطلبی آشکارا به عزت الله انتظامی که در نامه ای خطاب به روحانی خواستار رسیدگی به مساله حصر شده بود، توهین کرد و در کانال تلگرامی اش نوشت: دیالوگ مشهور عزت الله انتظامی در فیلم "گاو": من "مش حسن" نیستم من "گاو مش حسنم" .

این اقدام  داوری با خشم و انتقاد صریح جامعه هنری و سیاسی روبرو شد.

بازگشت پرهیاهو به سیاست؟

گرچه رییس دولت‌های نهم و دهم در تلاش است خود را مردی بی توجه به سیاست نشان دهد اما هیاهوهای رسانه‌ای یاران و مریدان او در رسانه‌ها و خصوصا شبکه‌های اجتماعی بدون تردید از عزم این جریان برای بازگرداندن رییس محبوبشان به متن سیاست و مشخصا پاستور حکایت دارد.

27216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 523068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 99
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    مشکل ما به فرمونده رهبر عزیزمان این است که انصاف باید سر لوحه کارمان باشد. که نیست
    • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      بازگشت احمدی نژاد خبری خوب برای دلالان و کاسبان تحریم است
    • خطاب به تبریز اوغلو A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
      38 9
      شما فعلا برو واژه "دمده" را یاد بگیر بعد از آن استفاده کن. مجبور نیستی در هر زمینه ای اظهار فیض بنمایی
    • محمد A1 ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
      0 0
      یاده شهید احمدی روشن افتادم. الان یعنی توی آرامشه؟
  • بی نام A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    بدون ترديد همه كساني كه چه مستقيم و چه غير مستقيم نام ايشان را در رسانه هاي عمومي. مطرح مي كنند از هواداران ايشان هستند. چه خبر انلاين باشد چه ديگران
    • داودی IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      شما به خدا اسمش رو نیارین تب لرز کردم
  • بی نام A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    اقا میشه این احمدی نژاد رو اینقدر الکی بزرگ نکنید. همین که رییس جمهور جناب روحانی در صحبت کردنشون ادب رو رعایت میکنند به کل احمدی نژاد و طایفه اش می ارزه. ما از رییس جمهور قبلی غیر از بی ادبی که چیزی ندیدیدم ...
    • ناشناس IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
      17 8
      بخدا راست میگه به امام حسین راست میگه
  • سعید A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    احمدی همراه با تفکر عوام فریبانش به تاریخ پیوست
  • دهه شصتی A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    مردم بیدارند
    • ahmad A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
      6 12
      مردم بیدارند دلت خوشه ها تو همین تهرون خودمون اگه بگن یارانه میشه صدهزار تومن همه بهش رای میدن دویست و پنجاه رو که فک کنم مردم امریکا هم میان ایران بهش رای میدن
  • بوتیمار BE ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    سر ناسزایان بر افراشتن ،، وز ایشان امید بهی داشتن. سر رشته ی خویش، گم کردن است ،، به جیب اندرون ، مار پروردن است. حکیم توس
  • بی نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    جالبه مردی که همه انتظار محاکمه او را دارند کاندیدا ریاست جمهوری میشود
  • بی نام BE ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    پنهان شدگان، بار دیگر مترصد بیرون آمدن از اندرون اسب تروای 84 هستند.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    همانطور که حداد به بهارستان دهم رفت و یزدی به خبرگان پنجم رفت . احمدی نژاد هم به دولت بر میگرده .
  • محمد A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    دشمن شاد کن نباشید .. حرف اول اخر مردم میزنن ملتی که نزدیک ۱۵میلیون کارگر داره ک با خانوادهاشون میشن نزدیک بر نصف جمعیت ایران حتی بیشتر ...دکتر پیروز انتخابات بدونین
    • بی نام DE ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      75 12
      مبنای کارتون رو بر دروغ گویی و سو استفاده از نا آگاهی عده ای از هموطنان کارگر یا روستایی گذاشتید؟گذشت برادر همه آگاه شدن گول گونی سیب زمینی و یارانه نقدی رو نمیخورن.
  • کلید سازززززز RO ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    احمدی نژاد در حال حاضر با سکوتش ودر سال 96 با حضور جواب همه چیز را خواهد داد ومردم تهران این را بدانند که ایران فقط تهران نیست .
    • حسن RO ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      ما شهرستانیها منتظر حضور دکتر احمدی نژاد در سال 96 هستیم وبه طور حتم برنده انتخابات خواهد بود .
    • بی نام A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      دوست عزیز جواب چه چیزی روخواهد داد...رشوه های کلان از بیت المال،پولشویی،واردات خودروهای فوق لوکس باارز دولتی و فروش دربازار آزاد،انزوای سیاسی و اجتماعی ایران،اختلاس های هزارمیلیارددلاری از بیت المال و حق مردم،فسادمالی و اخلاقی نزدیکترین آدمها به او،ادبیات سخیف چاله میدانی،بیسوادی در اموراقتصادی و سیاسی و حتی ادبیات اجتماعی،.............دروصف ایشان همین بس که یارانش جزو بیمارترین و بی اخلاق ترین و البته دغلکارترین های مجلس بودند...واقعا درست می گن کهخواب زده رو میشه بیدارکرد ولی اونی که خودشو به خواب زده نه.......والبته اونایی رو که بخاطر این به خواب زدن خودشون کلی از جیب مردم و دولت عایدشون میشه که اصلا و ابدا نمیشه بیدار کرد،،،،،،،باشدکه به حول و قوه الهی به خواب ابد برن...انشالا
    • عرشیا A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      اوس محمود سال 96 که خوبه تا ابد الاباد هم نمیتونه کاری بکنه .ملت ایران دیگر گول پوپولیسم و عوامفریبی را نمیخورند .
    • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      حسن اقا ..... یذهب.
    • بی نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      93 17
      دوست عزیز اینو بدون در اکثر شهر ها اصلاح طلبان رو رد صلاحیت کردن..مثلا در شهر کرمانشاه که اصلاح طلبی نبود اصول گرایان با 140 هزار رای پیروز شدن ولی در همین شهر در انتخاب خبرگان اقای امان نریمانی که اسمشان فقط در لیست امید بود با 384 هزار رای پیروز شد
    • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      64 12
      منبعد وقتی میخوای کامنتهای جداگونه رو با اسم های مختلف بذاری با ایپی های مجازی و متفاوت این کار روبکن تا این طور راحت لو نری و مضحکه ملت نشی.
    • بی نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      بله ایران فقط تهران نیست، روحانی در خیلی استان های دیگر هم رای دارد.
    • بی نام IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      37 5
      جالبه که این شخص با اسامی کاریری فراوان کامنت های طرفداری از احمدی نژاد میزاره کافی است به آی پی این شخص که با یک پرچم خارجی کامنت میزاره و بعضا به کامنت های مسخره خودش هم جواب تایید آمیز میده مشخصه که این شخص حسابی در دوران احمدی نژاد به لحاظ مالی شارژ چند دهه ای شده است.
    • رضا عجب شیر IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
      9 7
      ماهم شهرستانی هستیم ولی هیچ وقت منتظر حضور آقای احمدی نژاد نیستیم چون مردم خاطره خوبی ازش ندارن در ضمن این همه نگین ایران فقط تهران نیست اگه شهرستانها هم به اصلاح طلب ها صلاحیت میدادن ۹۰٪ مجلس اصلاح طلب میشد
    • بی نام A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
      2 1
      پیروز واقعی انتخابات 94 دکتر محمود احمدی نژاد خواهد یود . این واقعیت روشنی است که اگر تلخ باشد و یا شیرین همه به آن اذعان دارند . بیشتر اقاشر کم درآمد بدون یارانه 250 هزار تومانی هم یشان را دوست دارند
  • بی نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    دکتر بیا که صبرمان به سر آمد. بیا و کشور را پر از عدل و داد کن
  • بهاری A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    ما منتظر دولت بهاریم.
  • بی نام RO ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    یعنی این برگرده باید سر به بیابون بزاریم
  • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    اگر بذارن اون برگرده، ما هممون از ایران می ریم
  • بی نام RO ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    سال 96 هم میاد...احمدی نژاد هم میاد...انتخاب هم میشه...چرا اینقدر نگرانید شما
    • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      نه دیگه فقط میتونه بیاد چون انتخاب نمی شه اون ممه رو لولو برد
  • امیر GB ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    اگر حسن روحانی با وعده های توخالی و امروز و فردا کردن ها میخواد مملکت رو بچرخونه واقعا یعنی رای میاره؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      69 18
      حالا که میبینی از اول ۹۲ تا حالا دلار ۴۰ تومن افزایش یافت
    • ناشناس A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      45 9
      خوب بازم از بین روحانی و جلیلی و سردار رضایی و سردار قالیباف باید یکی رو انتخاب کنی
    • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      جالبه انحرافياي منفور با پروكسي نظر ميدن كه بگن تعدادشون بالاست
  • محمدی RO ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    احمدی نژاد دوستت داریم ای مرد با غیرت وبا تعصب وای مرد سختی ها وای یار محرومان
  • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    واقعا که سایه احمدی‌نژاد برای یکسری ها ترسناک است. دمش گرم...
    • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      87 16
      آقا خدا وکیلی راست گفتی سایه اش خیلی ترسناکه یعنی اگر برگرده چه خاکی باید به سرمون بکنیم
  • امیدی از رفسنجان RO ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    اگه احمدی نژاد بیاید شک نداشته باشید که پیروز انتخاباته
    • بی نام A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      67 8
      برادر خودت رو لو دادی که ظاهرا شما رو تازه استخدام کردن خخخخخخخ
  • قطع نامه دااااااااااااان... A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    او که همه عقده ها و آرزوهایش در خواب برآورده میشود، مگر قدرت دوباره را هم در همان خواب ببیند. نه تنها تهران که همه ایران از او و همپالکی هایش بیزارند.
    • بی نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      17 54
      شما که همه عقده ها و آرزوهایتان در بیداری برآورده میشود چرا به توهین و تمسخر روی آوردید؟
  • قاسم IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    ایشان به نظرم ملیت جیبوتی بگیرد و اونجا کاندید شود .احتمالا اونجا شانس دارد
  • جاجرمی RO ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    20 82
    به کدام توافق هسته ای دلخوش بشویم چه عایدمان شده است یک قدم به عقب رفته ایم دشمن چندین قدم به جلو آمده است اینقدر جرات کرده که برنامه موشکی ایران را به سازمان ملل برده است ما یک مثل داریم که اگه سگی دنبالت کردوتو فرار کردی قطعا دنبالت می کند تا گاز بگیرد ولی اگه همان اول برگردی ومقابلش بایستی حساب کارش را می کند وبرمی گردد
    • بی نام DE ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      39 5
      خجالت نمیکشی برای هر کامنت اسمتو عوض میکنی؟
  • ناشناس A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    همه منتظر واریز250000یارانه هستیم دیگه فقط میخوریم و میخوابیم 3نفر750000اخ جووووووون. ..محمود بیا
  • مهدی A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    15 36
    این نکته جالب بود که گفتید اصول گرایان فقط در دولت احمد نژاد دست بالا را در دولت داشتند یعنی 8 سال از عمر 38 ساله انقلاب ولی ادعا می کنید که تمام مشکلات اقتصادی حاصل همین 8 سال است نه دوره هاشمی و خاتمی
  • بی نام RO ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    چرا اینقدر ساده لوحید احمدی نژاد یک گفتمان است گفتمان عدالت ایشون ایدئولوگ اصلی عدالت در ایران امروز است
    • بی نام DE ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      43 7
      اه اه،تو هنوز داری کامنت میذاری و منفی میگیری،از رو برو دیگه
  • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    21 89
    ما منتظریم دکتر برگرده و اونوقت نشون میده این دولت راستگویان چند مرده حلاجه
  • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    نذار دوری از حرم اشکامو جاری کنه یکی باید باشه که آبرو داری کنه احمدی نژاد رییس جمهور بعدی است اگر انتخابات همین امروز برگزار شود
    • بی نام A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      57 12
      اون فاجعه تمام شد.....
  • بی نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    72 43
    از کره تا اکوادور و افریقا همه دعا می کنند احمدی نژاد بر گرده
  • بی نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    مردی که امد پدر ملت را دراورد و رفت
  • ارس مغان A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    22 78
    با این شرایط احمدی نژاد با رای بالایی در انتخابات 96پیروز خواهد شد چون با توجه به لغو تحریمهای اروپا وغرب تغییراتی که بتواند مقداری از مشکلات مردم را حل کند دیده نمی شود
  • محمد A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    45 8
    آیا با وجود مشکلات عدیده ای که برای کشور بوجود آورد وپرونده هایی که در دستگاه قضا دارد شورای نگهبان او را تایید میکند
  • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    59 9
    باید داوری را طلا گرفت و چهار چشمی مواظبش بود چرا که افکار احمدی نژادی ها رامنتشر می کند و رقبا به راحتی بر اساس افکار آنها می توانند برنامه ریزی مطلوب خود را در جهت عکس آنها انجام دهند
  • بی نام A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    82 12
    شتر در خواب بیند پنبه دانه . احمدی نژاد به تاریخ پیوست . بذارین این عاشقان ثروت و قدرت تا می تونن حرف مفت بزنن . این مردم هستند که سال 96 بهشون نشون میده چه کسی رو می خوان .
  • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    تا چشاتون درآد،من تو تهران هستم و کل خونواده بنده میخوایم به دکتر انقلابی رای بدیم،به بهشت نمیروم اگر احمدی آنجا نباشد
    • بی نام DE ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      45 4
      ضمن عرض چشم خودت درآد ،به استحضار میرساند فدای سرم که نمیخوای به بهشت بری
  • باربد قائم شهری IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    27 58
    از ملت فراموشگار ایران بعید نیست که باز هم او را بیاورند همانطوری که در سال 88 ، مردم ما مخصوصا در شهرستان ها به احمدی نزاد رای دادن
  • بی نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    18 38
    کمپین کاپسن احمدی نژادی در زمستان امسال جواب می ده
  • بی نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    17 72
    فقط یه مناظره کافیه مه همه را ده هیچ ببره
  • بی نام A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    77 14
    بیخودی بزرگش می کنید این جریان مرده را و این تفکر پوسیده را
  • محمد IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    82 17
    دیگه مردم گول فریبکاری این گروه رو نمیخورن
  • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    دکتر جان کجایی که ببینی بی تو هیچیم و پوچیم
  • حامد A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    35 5
    اینکه احمدی نژاد بخواد رئیس جمهور بشه 100 در100 هستش ولی اینکه به عنوان کاندیدا معرفی بشه شاید 5 درصد هم احتمالش نباشه پاشنه آشیل ش تحریمهای بین المللی در زمانش در مورد ایرانه
  • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    44 3
    اتفاقا خوبه چون باید بیاد توی مناظره شرکت کنه و دقیقا همون کاری که 88 در مناظره کرد رو باهاش بکنن منتهی این دفعه بجای 200 میلیون تومن باید جواب میلیاردها دلار رو بده و اختلاس و مدرک جعلی و معاونان در زندان و...خیلی مناظره جالبی میشه
  • یاسر A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    53 9
    اصلا دولتی که بیشترین مفاسد اقتصادی در زمان او و زیر نظر نزدیکان او انجام شده باید توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شود
  • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    45 13
    اين محمود اينقدر طرفدار داره ريختن اينجا؟ اينقدر آدم ساده ؟
    • بی نام DE ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      43 7
      نه دوست عزيز،يك نفره با آى پى رومانى هى با نامهاى مختلف نظر گذاشته كه بگه ما زياديم، از شما متعجبم، شما هنوز بعد از ده سال روش هاى اينها را ياد نگرفته ايد؟
  • فیضیان IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    30 3
    خب اینم مث بقیه که میخان بیان به عرصه... مگه آزادی نیس... خب بیاد مردم هم تصمیم بگیرن.
  • یک مخالف احمدی نژاد RU ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    37 20
    یعنی میشه بیاد و جلوی روحانی قرار بگیره ؟ خدا کنه که بیاد و همش بخندیم . از همین الان می دونم روحانی چکارش می کنه
  • جانباز محمد دامن باغ. RU ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    7 48
    رئیس جمهور 96 نه احمدی نژاد هست. نه دکتر روحانی.نفر سوم هست.
  • سیدمحمد A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    48 17
    سلام بر روحانی
  • محمد IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    3 17
    واسه این دوره نمیاد ..............
  • جابر RO ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    8 65
    ما چهار نفریم با حقوق کارگری بزور ۷۵۰ تومان میگیرم اگه احمدی نژاد رئیس جمهور شود یک میلیون میگیرم درود به این فرزند انقلاب به امید موفقیت ایشان در انتخابات
    • بی نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      44 8
      بله دیگه نیاز نیست اصلا کار کنی. هیچ کس نیاز نیست دیگه در این مملکت کار کنه. همه میگیریم صبح تا شب میخوابیم و سر برج یارانمومنو میگیریم. یه وقت فکر نکنید خوشیمون فقط 2 ماه طول میکشه و بعد تولید میخوابه و چرخ اقتصاد از حرکت می ایسته و تورم 100 درصد میشه و به خاک سیاه میشینیم.
    • بی نام DE ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
      43 5
      شما برو سر چهارراه وايستا، بيشترم در ميارى
  • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    57 8
    میگن از ونزوئلا میخوان ادم بیارن با وانت بهشون رای بدن.درسته؟
  • سیدامین A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    35 6
    دولت دوازدهم عارف مردم
  • علی A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    36 8
    من که ایندفه دیگه میرم پناهنده میشم...
  • بی نام A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    13 6
    رقابت عارف روحانی و نفر سوم چه داغ داغ می شود آن مرد آمد آن مرد در باران آمد آن مرد سوار بر اسب سفید آمد
  • بی نام A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    10 58
    مرگ بر امريكا مرگ بر اسراييل درود به احمدي نژاد كه غرور را به ما اموخت
    • بی نام A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
      9 3
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ای از دست تو .بلا ..غرور برت نداره
    • بی نام IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
      15 3
      منظورت از غرور ، بغل کردن مادر چاوز هستش یا گویشهای اون ... رو لولو برد؟؟؟؟ یا عدم استقبال چند رئس جمهور از ایشون در داخل کشورهاشون . مثل ترکیه ایتالیا و ...
  • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    12 2
    اینها همه با هم هستند
  • بی نام A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    4 43
    امریکا از دست ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر بیا مرد بارانی که جامعه خشکیده احتیاج به دو باره جوانه زدن داره مهربانی محبت و عزت و غیرت خشکید باید ابیاری شوند و دو باره گل و میوه دهند برجام را پاره خواهیم کرد و خفترا به امریکاییها بر می گردانیم
  • علي IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    3 14
    هميشه يكه به قاضي رفتن حاكم شدن است جناب روحاني اگر راست ميگويد دعوت احمدي نژاد به مذاكره را بپذيرد تا رو در رو براي مردم سخن بگويند تا معلوم شود چه خبره؟ گند كارهاي روحاني پس از رفتن از دولت مشخص خواهد شد همچنانكه برجام فقط بازي با افكار مردم بود و هيچ تاثيري در جامعه نداشت بلكه بد تر شد. عزيزان زود قضاوت نكنيد چرا كه جوجه را آخر پائيز مي شمارند
  • بی نام A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    13 3
    ادمهای صدقه بگیر باید کسی را که صدقه میده و اجازه میده میلیاردها تومان فساد مالی دامن مملکت رو بگیره دوست داشته باشند
  • بی نام RO ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    9 29
    زنده باد محمود احمدی نژاد .
  • ناشناس A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    7 12
    بنام خداوند بزرگ اصلاح طلب واصولگرا ومستقل همه ایرانی وطن پرست هستند وهمه یاوران امام عصرعجج با نظرات متفاوت مصلحت است هر زمانی یک طیف بیایند تا انقلاب حفظ شود اما نظرات خود اقا ولی عصر با دیدگاه وخط امام خمینی نزدیکتر است ومجلس ششم هم خوب نبود بنده حقیر فرد گناهکاری هستم که از خودم بدم می اید واز خودم خجالت می کشم بخدا قسم عین حقیقت عرض می کنم با اینکه یه لحظه هم از خدمت به انقلاب غافل نبوده ام ورزمنده بسیجی هستم یک ریال هم دانسته حرام خوری نکرده ام حتی یک روز هم عمدا روزه خوری نکرده ام از سن 12 سالگی نماز وروزه انجام داده ام همه خوابهای من درست از اب در امده من نظرم احمدی نزآد هم نیست کاری هم بهش ندارم فعلا ولی یک لحظه هم این انقلاب بدون هدایت اقا ولی عصر نیست خامنه ای خمینی دیگر
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    7 2
    زنده باد عزت الله انتظامی
  • alimosavi A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    2 6
    زنده باد محمود احمدی نژاد .
  • ايمان IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    3 2
    اميدوارم همون عزيزاني كه آيت الله رفسنجاني رو رد صلاحيت كردند در مورد آقاي احمدي نزاد هم با همون سخت گيري تصميم گيري كنند و از نابودي كشور به دست ايشون جلوگيري كنند
  • ثقفی A1 ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    0 1
    اینقدر به شخصیت دوست داشتنی وبسیجی مخلص اقای دکتر احمدی نزاد توهین نکنید اگه خدا بخواهد انشالله می آید به کوری چشم حسودان