ایسنا نوشت:

سفیر ایران در کویت خبر داد که مشکل پیش آمده برای معاون فرهنگی - اجتماعی شهرداری تهران برای خروج از کویت حل شد.

علیرضا عنایتی افزود: مشکل پیش آمده برای حجت الاسلام و المسلمین امرودی در فرودگاه کویت در هنگام خروج از این کشور با مساعدت‌های انجام شد حل شد و ایشان با اولین پرواز به سمت تهران پرواز خواهند کرد.

سفیر ایران در کویت با رد اخبار منتشر شده مبنی بر بازداشت معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در هنگام خروج از کویت اظهار کرد: ایشان بازداشت نشده بودند بلکه در فرودگاه کویت بودند و همکاران ما در سفارت نزد ایشان بودند.

عنایتی با اشاره به پیگیری‌های سفارت برای حل مشکل پیش آمده برای حجت الاسلام والمسلمین امرودی گفت: آقای امرودی با یک گذرنامه عادی و به منظور انجام یک سفر شخصی به صورت قانونی وارد کویت شدند و چند روزی نیز در آن‌جا بودند. متاسفانه در هنگام خروج به دلیل مشکلی که در بخش روادید به وجود آمده برای خروج ایشان دشواری‌هایی ایجاد شده بود.

سفیر ایران در کویت تاکید کرد که مشکلی که پیش آمده یک بحث عادی است و اشکال در بحث روادید پیش آمده بود.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مشکل پیش آمده برای امرودی به دلیل سابقه فعالیت‌های گذشته وی در کویت است با رد این موضوع ادامه داد: این حرف‌ها به هیچ وجه موضوعیت ندارد و ایشان با گذرنامه معتبر و روادید دریافتی وارد کویت شده‌اند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    5 0
    بعد بگید شهرداری سرش واسه دخالت کردن به جاهای دیگه درد نمیکنه۰۰۰۰ شهرداری تهران شما تهران رو سر و سامان بده بعدش برو کشورهای دیگه موعظه کن