شهرداری، کیوسک های مطبوعاتی که سیگار می فروشند را پلمب می کند

اداره ساماندهی شهرداری منطقه 6 تهران، 7 دستگاه کیوسک مطبوعاتی و گلفروشی متخلف را در سطح این منطقه پلمپ کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی منطقه 6، محسنی رئیس اداره ساماندهی منطقه 6 با اعلام این خبر گفت: کارشناسان اداره ي ساماندهي منطقه ضمن بازديد از کيوسک هاي سطح منطقه، کیوسک های مطبوعاتی غیر مجاز را پلمپ می کنند. در ماه گذشته هفت دستگاه كيوسك مطبوعاتي وگلفروشي متخلف بدليل فروش اقلام غير مرتبط، تنقلات و دخانيات، در سطح منطقه 6 توسط اداره ساماندهي و عوامل اجرائيات پلمپ شد.

کیوسکهای مطبوعاتی با عرضه رسانه های مکتوب، مکان فرهنگی محسوب می شوند و عرضه دخانیات در آنها به ارزش کار آنها لطمه می زند، از اینرو فروش انواع دخانیات ممنوع است.

به گفته محسنی، در طرح ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی، واحدهای صنفی متخلف نیز پلمپ می شوند. هر صنف و شغلی که در سطح منطقه برای شهروندان ایجاد مزاحمت کند با آنها برخورد می شود.

او گفت: در طول سال جاری به مناسبت های مختلف طرح استقبال از مهر، استقبال از بهار و.... در چند نوبت پیکره همه کیوسکهای مطبوعاتی و گلفروشی منطقه در جهت زیبایی منظر شهری، رنگ آمیزی شده است.

46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    6 5
    كار بسيار خوبي است
  • بی نام A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    7 5
    چکارشون دارید این بنده خداهارو. دارن کسب درآمد می کنن. دیواری کوتاه تر از اینها پیدا نکردید؟ مردم خودشان نباید بخواهند که سیگار بکشند. سیگارفروشی جرم نیست.
    • شيما IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
      0 1
      مسئولان محترم هر جا مي خوان بگن ما به فكر هستيم مي زنن صورت مساله رو پاك مي كنن
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    14 6
    کار بسیار خوبیه،اگر ممکنه با کیوسک هایی که کار اصلی شان را فراموش کردند و بیشتر محصولاتی غیر از روزنامه هم می فروشند برخورد کنید