ایسنا نوشت:

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: اعتبارات بنیاد مسکن در بخش عمران روستایی در سال جدید حدود 800 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که این رقم نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

محمدرضا شاملو، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست خبری که امروز در محل این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: بحث عمران روستایی و سنددار کردن خانه‌های روستایی از جمله فعالیت‌های عمده بنیاد مسکن به شمار می‌رود.

وی افزود: از دیگر اقدامات بنیاد می‌توان در حوزه گردشگری، ارائه خدمات فنی و اجرای طرح‌های هادی و بهسازی بافت‌های با ارزش روستایی نام برد.

شاملو با اشاره به موضوع مطالعات طرح‌ها و ساماندهی راهبردی در مناطق روستایی افزود: حدود 38 هزار روستا در کشور وجود دارد که از این تعداد تا امروز بیش از 32 هزار روستا تحت پوشش طرح هادی قرار گرفته‌اند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: در این طرح‌ها نحوه استفاده از اراضی برای کاربری‌های مختلف، بهسازی شبکه‌های روستایی از فعالیت‌هایی است که در طرح هادی به آن توجه ویژه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن تلاش می‌کند در صورت تامین منابع مورد نیاز همه روستاهای بالای 20 هزار خانوار را تحت پوشش طرح‌های هادی قرار دهد.

3939

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    3 0
    روستاء بالای 20هزار خانوار هم داریم کجای ایران