نیلوفر خوش خلق و سیما تیرانداز به جمع بازیگران سریال تلویزیونی «نفس گرم» اضافه شدند.

«نفس گرم» تازه‌ترین اثر تلویزیونی محمدمهدی عسگرپور این روزها آخرین مراحل پیش تولید را پشت سر می‌گذارد تا طی روزهای آینده تصویربرداری آن در تهران آغاز شود.

انتخاب بازیگران این سریال کماکان ادامه دارد و بعد از قطعی شدن حضور مرجانه گلچین، رویا تیموریان، حامد کمیلی، لیندا کیانی و محمود پاک‌نیت به تازگی نیلوفر خوش‌خلق و سیما تیرانداز هم به جمع بازیگران آن اضافه شده‌اند.

همچنین رامین راستاد و رحیم نوروزی هم جز دیگر بازیگران اصلی «نفس گرم» هستند که حضورشان در این سریال قطعی شده است.

این سریال 30 قمستی قرار است براساس فیلمنامه مشترکی به قلم محمدمهدی عسکرپور و طلا معتضدی برای پخش از شبکه یک سیما تهیه و تولید شود.

«نفس گرم» بعد از مجموعه‌هایی چون «گل های گرمسیری»، «جراحت» و «شیدایی» چهارمین سریال تلویزیونی محمدمهدی عسگرپور است که سیدمحمود رضوی تهیه و تولید آن را بر عهده دارد.

عواملی که در تهیه و تولید این سریال همکاری دارند عبارتند از: کارگردان: محمدمهدی عسگرپور، مجری طرح: موسسه سینمایی سیمای مهر، مشاور تهیه و مدیر تولید: مرتضی متولی، نویسندگان: محمدمهدی عسگر پور و طلا معتضدی، مدیر تصویربرداری: ناصر کاووسی، تصویربردار: سعید براتی، طراح گریم: مجید اسکندری، صدابردار: کامران کیان ارثی، طراح صحنه و لباس: مجید لیلاجی، عکاس: مهدی دلخواسته.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =