پاورپوینت مایکروسافت در زیرمجموعه آفیس 2016 دو ویژگی انقلابی جدید بنام‌های Designer و Morph رو کرده است.

 

به گزارش خبرآنلاین، «کرک کونیگس باوئر» قائم‌مقام بخش Office در مطلبی{لینک} از ویژگی‌های جدید در پاورپوینت و نیز برنامه موسوم به آفیس اینسایدر برای کاربران Office 365 نوشت.

به گفته وی دیزاینر و مورف دو ابزار هوشمند برای ایجاد اسلاید و نمایش است تا به هر نوع کاربری برای پیشبرد کار حرفه‌ای کمک کند.

موتور رایانش ابری و فناوری انیمیشن هوشمند به دیزاینر و مورف متصل شده و افکت‌های تصویری بدیع و خلاقانه به آن افزوده‌شده است تا کاربر در کمتر از چند ثانیه اسلاید موردنظر خود را بسازد.

قابلیت زوم کردن روی تصویر، برش تصویری و فریم بندی کردن از قابلیت‌های ابزار دیزاینر است.

با ابزار مورف نیز می‌توان تصاویر سینمایی متحرک ساخت و ضمن اضافه کرده متن، اسلاید را به‌صورت 3 بعدی باکیفیت بالا ایجاد کرد. آیکون Morph در زیرمجموعه آیکون Transitions قرارگرفته است.

اما آفیس اینسایدر برنامه‌ای است که کاربران آفیس 365 نسخه Home، personal  و University را گردهم آورده و به آن‌ها اجازه دسترسی به آفیس 2016 تحت ویندوزبه صورت preview را می‌دهد. این برنامه جهانی بوده و همه کاربران می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. (برای اطلاعات بیشتر و عضویت اینجا را کلیک کنید)

آفیس 365 آفیس آنلاین باقابلیت آبونه شدن توسط کاربران برای دسترسی به خدمات و سرویس‌های معین در محیط‌های مختلف کاری-آموزشی-اقتصادی است که در سال 2011 راه‌اندازی شد.

 

ابزار دیزاینر(تصویر زیر)

 

ابزار مورف(تصویر زیر)

5656

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 1
    بسیار عالی ممنون از مطالب خوبتون