سرمربی تیم فوتبال سپاهان دیدار با ملوان را برای هر دو تیم مهم دانست و گفت: اگر تعطیلات لیگ به تیم ها ضربه نزند به تیم ملی کمک می کنیم.

به گزارش مهر؛ حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ملوان بندرانزلی که عصر امروز برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: سپاهان در موقعیتی قرار دارد که سه امتیاز این بازی برایش بسیار مهم است و ملوان هم برای فرار از قعر جدول به پیروزی در این بازی احتیاج دارد.
وی با اشاره به اینکه وضعیت دو تیم در جدول نشان دهنده سختی این بازی است ادامه داد: بنده برای تمام تیم های خوب کشور خصوصا تیم های با سابقه و دارای تماشاگر مانند ملوان احترام قائلم و خوشحالم به بهانه فوتبال دوباره به انزلی آمدم. من از انزلی خاطرات خوب ورزشی و اجتماعی زیادی دارم و همیشه با دست پر این شهر را ترک کردم.
سرمربی تیم سپاهان اضافه کرد: اگر شرایط جوی اجازه دهد مردم فردا شاهد بازی خوبی از دو تیم خواهند بود.
وی در مورد تعطیلات زیاد لیگ برتر در فصل جاری اظهار کرد: این تعطیلی ها برای برخی تیم ها خوب و به ضرر تیم های دیگر است و روند رو به رشد آنها را متوقف می کنند.
فرکی اضافه کرد: البته برخی از تعطیلات مانند تعطیلی ۵۰ روزه لیگ و ۱۵ روزه به خاطر لیگ قهرمانان از قبل مشخص بود اما بعضی از تعطیلات ناخواسته به تیم ها ضربه می زند. البته اگر این تعطیلات به تیم ها ضربه نزد حاضریم به تیم ملی کمک کنیم.
وی با بیان اینکه امیدوارم تصمیمات اتخاذ شده از سوی لیگ برتر به نفع فوتبال کشور باشد ادامه داد: در برنامه ریزی لیگ تصمیمات AFC هم نقش دارد زیرا برنامه لیگ قهرمانان منظم نیست و تنها کشورهایی مانند کره و ژاپن با برنامه های AFC خود را وقف داده اند و کشوری نیز مانند ایران از این برنامه ها ضربه می خورد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: در هفته های اخیر تنها به خاطر تیم ملی تغییراتی در برنامه های لیگ ایجاد شده اما امیدوارم در نهایت تمام تصمیمات به سود فوتبال ایران باشد.
وی در مورد انتقال تیم پاس به همدان هم گفت: در دوره ریاست جمهوری گذشته تصمیماتی گرفته شد که باعث شد تیم های نظامی از تیم داری محروم شوند که این موضوع به تیم پاس ضربه بزرگی زد.
فرکی در پایان گفت: با تمام احترامی که برای مردم همدان قائلم باید بگویم انتقال پاس به این شهر تصمیم اشتباه بود. امیدوارم پاس دوباره به تهران برگردد و شاهد اوج گرفتن این تیم در مسابقات لیگ باشیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =