ایرنا نوشت:

شهروند 40 ساله مشهدی که قصد خودکشی از طبقه هشتم موسسه اعتباری آرمان در بلوار جانباز را داشت با تلاش مامورین سازمان و عوامل اورژانس اجتماعی از این اقدام منصرف شد.

مدیر حوزه 2 عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت : این فرد به علت مشکل مالی با موسسه اعتباری آرمان و عدم پرداخت موجودی حساب با مراجعه به طبقه هفتم این ساختمان تهدید به خودکشی کرده بود.

مجید شادی با اشاره به حضور نیروی انتظامی و عوامل اورژانس اجتماعی در محل گفت: این فرد پس از دو ساعت تلاش و مذاکره آتش نشانان و مددکاران این شخص از اقدام به خودکشی منصرف و به پایین ساختمان منتقل شد.

شادی با بیان اینکه این فرد تحویل عوامل نیروی انتظامی مشهد شد، گفت : به محض مطلع با ستاد فرماندهی ( ساعت 13 ) آتش نشانان به همراه دو عدد تشک پهن و نردبان نجات در محل حضور یافتند.

موسسه اعتباری آرمان (فردوسی) با کسب مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از ادغام 8 تعاونی اعتبار فعال در اسفند ماه سال 89 تاسیس شد.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    49 8
    خواهشمندم مسئولین به وضعیت این روزهای مردم مشهد رسیدگی نمایند. پس از ورشکستگی شرکت پدیده، موسسات مالی و اعتباری دیگر نظیر موسسه میزان و آرمان هم رو به ورشکستگی می روند و زندگی روزانه مردم مشهد شدیدا تحت تاثیر این اتفاقات ناخوشایند است.
    • بی نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
      31 0
      کدوم مسئول برادر
  • بی نام A1 ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    30 1
    رسیدگی .مسولین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امیر A1 ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    19 5
    از مسئولین محترم کشور تقاضا می شود با تزریق پول به موسسات مالی اعتباری مخصوصا میزان و ارمان از ورشکستگی کامل کشور جلوگیری نمایند.