پدر پل واکر هم از شرکت خودروسازی پورشه شکایت کرد و کمبود امکانات ایمنی در پورشه کاررای جی‌تی را سبب‌ساز مرگ پسرش دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پدر بازیگر «سریع و خشمگین» به عنوان وصی او با طرح شکایتی علیه شرکت خودروسازی پورشه ادعا کرد که پورشه‌ای که پل واکر در صانحه‌ی سال 2013 بر آن سوار بوده، فاقد امکانات ایمنی بوده است که در صورت وجود جان او را نجات می‌داد.

این شکایت‌نامه همانند شکایت‌های قبلی که درباره این حادثه علیه کمپانی پورشه به دادگاه ارائه شده‌اند، به نبود امکاناتی چون سیستم کنترل پایداری، تقویت درهای جانبی و سیستم جلوگیری از آتش گرفتن سوخت پس از تصادف در خودروی مورد نظر اشاره کرده است.

پل واکر در زمان حادثه سوار بر خودروی پورشه کاررای جی‌تی با رانندگی دوستش راجر روداس بود که راننده کنترل ماشین را از داده و با چند درخت برخورد می‌کند و در نهایت خودرو آتش گرفته و می‌سوزد. او در آن زمان مشغول بازی در هفتمین قسمت از سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» بود.

علاوه بر پدر واکر، بیوه‌ی راجر روداس نیز چهارشنبه شکایت مشابهی را علیه پورشه طرح کرد. او پیش از این نیز علیه این خودروساز ادعایی را در دادگاه فدرال مطرح کرده بود. پورشه هنوز پاسخی به این شکایات نداده است، هرچند که در موردی مشابه شکایت دختر پل واکر را رد کرده بود.

وکیل کمپانی پورشه در دادگاهی که پس از شکایت دختر واکر در تاریخ 12 نوامبر برگزار شده بود، پل واکر را فردی آگاه به خصوصیات پورشه کاررای جی مدل 2005 دانسته و ادعای میدو واکر را درباره تقصیر کمپانی در نقص ایمنی خودروی مورد نظر نپذیرفته بود. در مقابل وکیل میدو واکر نیز با تاکید بر ادعای خود گفته بود که اگر پورشه خودروی خود را مجهز به امکانات ایمنی کرده بود، ممکن بود پل از آن تصادف جان سالم به در ببرد.

حال شکایت‌نامه‌های پدر واکر و بیوه‌ی روداس دوباره ادعای میدو واکر را تکرار می‌کنند. در این سه شکایت‌نامه ادعا شده که خودروی واکر در زمان حادثه بین 101 تا 114 کیلومتر بر ساعت سرعت داشته است. این در حالی است که تیم تحقیق به این نتیجه رسیده‌اند که سرعت خودرو در زمان حادثه 151 کیلومتر بر ساعت بوده است. کمپانی پورشه نیز یکی از دلایل این تصادف مرگبار را سرعت بالای خودرو در زمان حادثه می‌داند.

پس از درگذشت پل واکر، ساخت صحنه‌های اکشن فیلم «خشمگین 7» با کمک دو برادر این بازیگر تکمیل شد. این فیلم بیش از 1.5 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت.

منبع : هالیوودریپورتر / 25 نوامبر

۵۸241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • m A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    64 1
    بنده خدا اگه پراید رو می دید چی میگفت؟
  • بی نام A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    68 3
    مردم چه بيكارن هاااا . خوبه ما هم بريم از پرايد ، اين عزيز تاشوى ٤٠ ميليونى شكايت كنيم ؟ مگه ميشه ؟ مگه داريم؟ . تا خون در رگ ماست ، پرايد مدفن ماست نجواى درون : يعنى ميشه خبرانلاين كامنت منو هم بزاره ؟
  • max IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    این خانواده تا پورشه رو تیغ نزنن ول کن نیستن بابا با این سرعت اگه با تانک هم بخوری به درخت کشته میشی