۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹

مهر نوشت:

علی اصغر پورمحمدی معاون سیما از راه‌اندازی شبکه کودک در آینده نزدیک و مدیریت آن با محمد سرشار خبر داد و اعلام کرد علی بخشی‌زاده بازنشسته شده است.

پورمحمدی معاون سیما گفت: در آینده نزدیک شبکه پویا به شبکه کودک تبدیل می‌شود و ماموریت‌های این شبکه تغییر خواهد کرد و صرفا به پخش انیمیشن منحصر نخواهد بود.

او افزود: در شبکه تازه تاسیس کودک قرار است برنامه‌های ترکیبی،‌ برنامه‌های نمایشی و برنامه‌های عروسکی پخش شود و همچنین مسابقه‌های ویژه کودک نیز روی آنتن برود.

معاون سیما تأکید کرد: البته این شبکه همچنان به پخش پویانمایی نیز در کنار برنامه‌هایی که نام بردم ادامه می‌دهد.

پورمحمدی در پاسخ به اینکه آیا درست است علی بخشی‌زاده در چند ماه اخیر در شبکه پویا حضور نداشته است، تصریح کرد: خیر. آقای بخشی‌زاده چند سالی می‌شود که بازنشسته شده و اجرای حکم بازنشستگی او به تعویق افتاده بود اما سرانجام او خودش خواست که بازنشسته شود و محمد سرشار (رییس سابق حوزه هنری کودک و نوجوان) به جای او مدیریت شبکه کودک را برعهده می‌گیرد. البته هنوز حکم سرشار صادر نشده است.

در چند ماهه اخیر پس از بروز تحولات در سازمان صداوسیما و انتقال بخشی‌زاده از شبکه دو به شبکه پویا، وی دنبال کارهای بازنشستگی خود بود و حسین کرمی اداره شبکه را برعهده داشت.

حسین ساری مدیر سابق مرکز پویانمایی صبا و شبکه پویا نیز پیش از این با حضور در خبرگزاری مهر از اچ دی شدن پخش شبکه پویا در آینده نزدیک خبر داده بود.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    27 1
    خرابش نکنید دلمون خوش بود حداقل یک شبکه هست که بچه ها سرگرمش باشند.
    • مهدی A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
      8 8
      شبکه جم جونیور رو ببین خوب بهتره که..
    • بی نام A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
      11 1
      کسی که "جم چونیور" را پیشنهاد داده، راه "از چاله به چاه افتادن" را نشان داده است.
  • عادل A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
    3 0
    بعدش انتظار دارن مردم نرن پا ماهواره.شبکه نمایشم خراب کردن.تو عیدم یه فیلم درست ودرمون ندیدیم.بعضی شبکه ها هم حواسشون به تکراری بودن فیلم سینما یی اشون نبود ایشالا؟؟؟؟هی...