مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به توان بالای سخنوری و تأثیر ائمه جمعه در آموزش و فرهنگ سازی عمومی، ابراز امیدواری کرد که با آشنایی ائمه جمعه کشور با معضلات روز محیط زیستی و راه کارهای فرهنگی پیش رو به مقابل با بحران های روزافزون محیط زیستی کشور برویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، محمد درویش گفت: به منظور بهره گیری از ظرفیت ارزشمند ائمه جمعه کشور در حل معضلات محیط زیستی در تاریخ 17 فروردین سال جاری با نماینده شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور جناب حجت الاسلام و المسلمین عرب مذاکراتی انجام شده است.

او با ابراز خشنودی از مذاکرات انجام شده ادامه داد: مقرر شده ضمن برگزاری کارگاه های منطقه ای در خصوص اطلاع از مسائل و مشکلات محیط زیستی مختص به مناطق با ائمه جمعه کشور (در مرحله نخست ائمه جمعه استان تهران)، محتوای محیط زیستی برای انعکاس در نماز جمعه توسط ادارات کل حفاظت استان ها تهیه و در اختیار ایشان قرار گیرد.

درویش با اشاره به توان بالای سخنوری و تأثیرگذاری ائمه جمعه با استفاده از سخنان بزرگان دینی و مذهبی در آموزش و فرهنگ سازی همگانی، ابراز امیدواری کرد که با آشنایی ائمه جمعه کشور با معضلات روز محیط زیستی و راه کارهای فرهنگی پیش رو به مقابل با بحران های روزافزون محیط زیستی کشور برویم.

46233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =