«علیرضا مرزبان» سرمربی تیم فوتبال «پدیده» که بارها با ادبیات مختلف، صحبت‌های خود را نقض کرده، این بار ورژن جدیدی از این ماجرا را ارائه کرد!

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ سرمربی پدیده در نشست خبری بعد از بازی تیمش با گسترش فولاد تبریز در پاسخ به انتقاد کمالوند مبنی بر فحاشی توپ‌جمع‌کن‌ها به دروازه‌بان تبریزی گفته بود: «درست نیست که به بچه‌هایی که با عشق و علاقه برای کار به ورزشگاه می‌آیند چنین حرف‌هایی بزنیم و آن‌ها را متهم به کارهای سازماندهی‌شده بکنیم.»
او اما حالا گویا از سمت مشاورین رسانه‌ای‌اش تهدید شده که «اگر کمالوند پاسخ او را در رسانه‌ها بدهد، حتما برایش بد خواهد شد، چه اینکه در آستانه پایان فصل، او حتما در پی یافتن تیم دیگری برای مربیگری است.»
به همین دلیل هم مرزبان در گفتگویی با «ورزش سه» از گسترش فولاد عذرخواهی کرده و گفته است: «واقعا مساله توپ جمع کن مساله مهمی است که باید به آن رسیدگی شود. در نیمه اول حتی از پشت دروازه به مجتبی روشنگر هم دائم فحاشی می‌کردند و حتی نژادمهدی هم این مساله را تائید کرد. اگر گسترش احساس بدی داشته باید یک معذرت‌خواهی بزرگ انجام بدهیم!»
به این ترتیب کسی که مدعی بود نباید به بچه‌هایی که با عشق و علاقه کار می‌کنند، چنین اتهاماتی زد، حالا خودش نوک پیکان اتهامات را به سمت آن‌ها نشانه می‌رود!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =