معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور طرح و نظرات روسای دانشگاه ها درخصوص این بسته اخذ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اجلاس روسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور در روز جمعه 13 شهریور ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود. 

سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت و باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت سخنرانان اصلی این اجلاس هستند. 

لاریجانی با اشاره به تدوین بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی، باتوجه به سیاست های دوازده گانه برنامه جامع آموزش عالی سلامت کشور دراین باره گفت: در تدوین تمامی برنامه های معاونت آموزشی سعی بر این است تا با اخذ و اعمال نظرات همه دست اندرکاران و ذینفعان این برنامه ها گام های موثری در راستای اجرای هر برنامه برداشته شود.

او گفت: پس از تدوین برنامه جامع حوزه آموزش عالی سلامت در قالب 12 سیاست کلی، و در راستای تحقق این سیاست ها، پیش نویس بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی کشور طی جلسات متعدد با دست اندرکاران ستادی آموزش وزارت بهداشت و صاحبنظران ذیربط تدوین شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: با توجه به رویکرد ویژه به اجرای موفق برنامه های تدوین شده، پیش نویس هشتم بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی در همایش مدیران و معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در مرداد ماه سال جاری برگزار شد، به عنوان یکی از محورهای اصلی این همایش طرح شد.

او گفت: این بسته ها در همایش مدیران و معاونین آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور طرح و بازخوردهای کتبی و شفاهی گرفته شده در این همایش، در کارگروه تدوین بسته ها مورد بررسی قرار گرفت و متناسب با اهداف نظام آموزش علوم پزشکی کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

لاریجانی گفت: ویرایش نهم بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی در حال آماده سازی است و در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور توزیع و نظرات روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور به عنوان بالاترین مقام اجرایی در واحدهای محیطی وزارت بهداشت اخذ می شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه سعی شده نظرات کلیه ذینفعان و دست اندرکاران آموزش علوم پزشکی کشور در تدوین بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی اخذ شود گفت: بدون شک این اقدام و تعامل سازنده ای که در این زمینه صورت گرفته موجب افزایش تعهد مدیران ستادی و محیطی برای اجرای بهینه این بسته ها خواهد شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =