میزان نوشت:

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه حصر سران فتنه از موضوعات کلی نظام است، گفت: 22 بهمن روز تودهنی به کسانی است که از رفع حصر سخن می گویند.

آیت الله احمد جنتی در همایش سراسری ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی سراسر کشور گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسئولیت سنگینی در برگزاری مراسم تبلیغات اسلامی مخصوصاً یوم الله نهم دی و 22 بهمن ماه دارد.

دبیر شورای نگهبان هدف اصلی تبلیغات اسلامی را به صحنه آوردن و نشان دادن حضور مردم عنوان کرد و گفت: هدف اصلی این حرکت به صحنه آوردن مردم و نشان دادن حضور و پایداری مردم به ارکان نظام اسلامی ، امام و رهبری و انقلاب است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تمام هم و غم دشمنان انقلاب اسلامی را جدا کردن مردم از نظام عنوان کرد و گفت: تلاش دشمن در این است که مردم را از نظام جدا کند یا اینکه وانمود کند مردم از نظام جدا شده است و روحیه انقلابی مردم گرفته شده و مردم و نظام فاصله گرفته اند.

او ادامه داد: ما باید این هدف کثیف دشمن را از بین برده و نشان دهیم که پیمان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیمانی ناگسستنی است.جنتی حضور در صحنه را مهمترین راهکار مقابله با توطئه های دشمنان خواند و گفت: ممکن است در هر تریبونی صحبت هایی گفته شود و صداوسیما و تبلیغات کارهایی را انجام دهند اما هیچ کدام این نقش ارزنده را ندارند که نشان دهند مردم از نظام و انقلاب فاصله نگرفته اند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه همانطور که مردم ایران 8 سال جنگ تحمیلی را تحمل کرده اند و ایستاده اند، گفت: ملت ایران در جنگ های اقتصادی و سیاسی نیز پیروز خواهند شد و با حضور در خیابان ها و برگزاری تظاهرات ضد استکباری ناتوانی دشمنان را به نمایش خواهند گذاشت. او گفت: برخی افرادی که مقاصد سوئی دارند می خواهند این موضوع را منکر شوند آنهایی که مردم را نمی شناسند و نیروهای انقلاب را نمی شناسند برخی مشکلات اقتصادی و تحریم ها را می بینند و سعی می کنند مردم را دلسرد کنند اما خبر ندارند که در اشتباه هستند و مردم ایران مقاوم تر از این حرف ها هستند.

جنتی با اشاره به کسانیکه می گویند باید با دشمنان کنار بیاییم گفت: برخی می گویند باید با دشمن کنار بیاییم تا بتوانیم مشکلات اقتصادی را رفع و جامعه را پویا کنیم اما آنها ظرفیت های مردمی ایران را نمی شناسند و به قدرت مردم ایران واقف نیستند.او این نوع تفکر را که می توان به دشمن امیدوار بود، یک تفکر خطرناک ارزیابی کرد و گفت: افرادی که مسئولیتی دارند با القائات بیگانه می گویند که نمی توان دیگر مقاومت کرد چرا که مردم دیگر تاب و تحمل ندارند و این همان چیزی است که دشمن می خواهد و باید جواب آنها در راهپیمایی 22 بهمن داده شود.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به مسئولیت شورای هماهنگی در رابطه با برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات اسلامی گفت: این شورای هماهنگی باید اتاق فکر تشکیل داده و تصمیم بگیرد که باید چه بگوییم و چه پیامی را به دشمن برسانیم.

جنتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که اقتصاد مقاومتی را راهکار برخی از مشکلات اقتصادی عنوان می کند، گفت: من ناراحتم که سخنان مقام معظم رهبری مثل خورشید روشن و واقعیت غیر قابل انکاری است یک عده آن را باور نمی کنند و نمی پذیرند که ما می توانیم مشکلات مان را با ظرفیت های داخلی حل و فصل نماییم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چراغ سبز برخی را به دشمنان آفت بهره مندی از ظرفیت های داخلی عنوان کرد و گفت: آنهایی که می گویند در برخی مسائل مثل مسائل هسته ای و اقتصاد باید با دشمنان کنار بیاییم هنوز ظرفیت های مردم ایران را به خوبی نشناخته اند و پیشنهاد آنها رویارویی با مردم انقلاب خون شهدا و رویارویی با جهادگران 8 سال دفاع مقدس است.

دبیر شورای نگهبان گفت: طبیعی است که هر بیگانه خو حرفی می زند که ممکن است از تریبون بزرگی هم گفته شود اما باید بگوییم این ها مردم نیستند مردم 9 دی و 22 بهمن هستند.

جنتی با بیان اینکه اعتقاد مردم ایران به اسلام و انقلاب اسلامی اعتقاد قلبی و عقیدتی است گفت: اعتقاد مردم ایران به اسلام و ولایت مساله ای عقیدتی است و قلبی است و نه سر زبانی و این ما مسئولین هستیم که باید این اعتقاد قلبی و این گنجینه نهفته را مانند سایر ذخایر زیرزمینی استخراج کنیم و به منصه ظهور برسانیم.او این رسالت را رسالت شورای هماهنگی دانست و گفت: شورای هماهنگی باید مردم را به صحنه بکشاند و شعارهایی را انتخاب کنید که مطالب درونی و اعماق قلب مردم را به زبان بیاورید و به دوستان نادان و غافلمان بگوییم که دشمن می خواهد اسلام و انقلاب را نابود کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اقدام نشریه شارلی عبدو به توهین مقدسات اسلامی گفت: توهین کشور فرانسه همه را ناراحت کرد و بیشتر از همه ما را ناراحت کرد چرا که این حرکت در 25 کشور دیگر اجرا و به 10 زبان ترجمه شد که فاجعه ای برای انسانیت است و رسالت ما این است که این انسان های وحشی و ناجور را بتوانیم به اذن خداوند نجات دهیم و این مسئولیت کشورهای اسلامی است که حداقل کشور فرانسه را تحریم کند. چرا که این کار می تواند درس عبرتی برای کسانی باشد که در صدد این گونه اقدامات هستند.

او با بیان اینکه ما باید در دهان آنهایی بزنیم که می گویند حصر باید شکسته شود، گفت: آنهایی که می گویند حصر باید شکسته شود به دنبال آن هستند تا فتنه گران دوباره بیرون آمده و فتنه انگیزی کنند و مردم باید در 22 بهمن با حضور گسترده خود این نقشه فتنه گران را فاش و آن را محکوم کنند؛ چرا که اگر 4 آدم عوضی شروع به حرف زدن در این زمینه کنند آیا این حرف 75 میلیون نفر ایرانی است؟

آیت الله جنتی موضوع حصر را از جمله مسائل کلی نظام عنوان کرد و گفت: این مساله از مسائل کلی نظام است و مسائل جزئی نیست که هر کسی در مورد آن اظهارنظر کند و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تا آنجا که می تواند این مطلب را عریان نشان خواهد داد که دشمن چه فکری در این زمینه در سر می پروراند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان با بیان اینکه 22 بهمن باید این پیام را به دنیا برساند که ایران حافظ ارزش ها، خداوند و پیغمبر اسلام است، گفت: ایران پای این موضوع ایستاده و همه غرامت های آن را پرداخت می کند؛ چرا که خداوند در کنار ملت و دولت ایران است.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396833

برچسب‌ها