تصاویری از نخستین تمرین تیم ملی در فرندز آره نا/این ایران شاداب و پر انگیزه

تیم ملی ایران انگیزه فراوانی برای بازی 11 فروردین مقابل سوئد دارد و این را می شد در تمرین روز یکشنبه تیم ملی فهمید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ساعاتی قبل نخستین تمرین ایران در ورزشگاه فرنز آره نا محل برگزاری بازی با سوئد، انجام شد که این تمرین بسیار پرنشاط و شاداب بود. پژمان منتظری که در تمرین روز شنبه حضور نداشت، امروز یکشنبه پا به پای بقیه تمرین کرد. دیگر بازیکنان هم شرایط خوبی داشتند. ملی پوشان ایران در این تمرین 90 دقیقه ای برنامه های سرمربی تیم ملی را برای بازی روز سه شنبه برابر سوئد مرور کردند.

از صبح امروز در استوکهلم بارش باران آغاز شده و هوای این شهر بسیار سرد است اما تمرین در ورزشگاه مسقف باعث شد خللی در تمرین امروز ملی پوشان ایران ایجاد نشود و بازیکنان بدون مشکل تمرین کردند. دوشنبه هم تیم ایران در همین زمین تمرین خواهد کرد تا بیشتر با محل برگزاری بازی آشنا شود. به گفته یکی از مسوولان برگزاری دیدار دوستانه ایران و سوئد تاکنون 34700 قطعه بلیت فروخته شده است.
ملی پوش ها در آستانه بازی دوستانه با سوئد، انگیزه فراوانی دارند و امیدوارند پس از شیلی، بتوانند این تیم قدرتمند را هم شکست دهند. البته کروش به بازیکنان گفته که هدف در این بازی نتیجه نیست و آنها باید با انجام مداوم چنین بازی هایی، به هماهنگی بیشتری برسند. 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهیل A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    51 4
    حیف که این تیم معلوم نیست قرار دست کدوم مربی ایرانی بیفته، ژنرال؟؟ شهریار؟؟ حاجی مایلی؟؟........اسمهای الکی و بی محتوا که فقط دنبال حاشیه و مافیا هستن. خداحافظ کیروش بزرگ که به فوتبال ما درس شایسته پروری آموختی و ریشه بازیکن سالاری رو زدی.
  • بی نام A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    98 8
    کروش باید بمونه
  • مهدی ایازی ابادان IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    33 5
    کروش باید بمونه واسدی باید بره
  • رحيم IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    56 8
    اگر كروش هم مثل بقيه اهل بخيه بود ولباس چينى شركت المانى رو زير سبيلى رد مى كرد ومردم پشتش نبودند ساليان سال مى تونست سرمربى تيم ملى باشد مدتهاست مسئولين عادت كردند برخلاف علايق وخواست مردم اعمال سليقه كنند وزاويه پيدا كردن با مردم را نوعى اعمال مديريت بيانگارند. واين كار مردان كوچك وبى پشتوانه است
  • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    34 6
    کیروش باید بمونه...والسلام