ویژه نامه نوروزی روزنامه خراسان نوشت:

مجید مظفری، بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون در گفتگو با ویژه نامه نوروزی روزنامه خراسان گفت:

-دخترم صفحه ای در اینستاگرام به نام من باز کرده که خودش در آن عکس می گذارد.

-شکی نیست ما مرده پرست هستیم، ولی نامهربانی ها همیشه بوده است. سندیکای بی سوادان در ایران خیلی ارزشش بیشتر از ما هنرمندان است.

-برای بازی در خیلی از کارهایم اشتباه کردم، به خصوص در تلویزیون. در سینما هم 4-5 فیلم سینمایی بود که اشتباه کردم بازی کردم.

-اگر به شغل مکانیکی ادامه می دادم الان گاراژدار بودم. اگر تمام این وقت و نیرو که من در کار هنر گذاشتم برای هر حرفه دیگری می گذاشتم الان 4 تا کارخانه قند داشتم.

-ماهی 600-700 هزار توماذن حقوق بازنشستگی از اداره تئاتر می گیرم. شغل دوم هم ندارم. برای گذران زندگی گاهی در تلویزیون کار می کنم که برای گذران زندگی کافی است. اما باید یک کار و کاسبی راه بیندازم.


- از موسسه مالی و اعتباری میزان 50 میلیون تومان برای فیلمی درباره امام رضا(ع) وام گرفتم تا فیلم را به سرانجام برسانم. مدیر شبکه 2 به من گفت که 2 ماهه پول را به من برمی گرداند، اما اکنون 3 سال است که پول را برنگردانده و میزان هم پولش را می خواهد.

-بهرام بیضایی را خیلی دوست دارم. نوع برخوردش، سرکار و رفتار شخصی اش را می پسندم. بهرام بیضایی نمونه سینماست. اکنون غیبت او در ایران محسوس است و آرزویم این است که هر چه زودتر به ایران برگردد و حتی شده یک سکانش در فیلمهایش بار دیگر بازی کنم.

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    8 1
    یعنی بیضایی کیارستمی و... برمیگردند؟؟ انشاا...