جنون نفتی‌ عرب‌ها در فوتبال/ همه رکوردها توسط شیخ منصور جابه‌جا می‌شود؟

روزنامه‌های اسپانیایی در مورد جنونی حرف می‌زنند که سر تا پای شیخ منصور را گرفته و می‌خواهد دنیای فوتبال را دگرگون کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزنامه موندو دپورتیوو خبر از پیشنهاد عجیب و اغوا کننده شیخ منصور برای لئو مسی می‌دهند. این روزنامه نوشته شیخ منصور؛ مالک متمول و قطری منچستر سیتی قصد دارد با دستمزد هفتگی 800 هزار یورو لئو مسی را به فوتبال جزیره بیاورد.
این رقم چیزی بیش از دو برابر حقوق دریافتی لئو مسی در بارسلونا است و مدیران تیم کاتالانی در رویاهایشان هم توانایی پرداخت چنین حقوقی را ندارند و با سیستم مدیریتی‌شان هم چنین مساله‌ای در تضاد است.
شیخ منصور همچنین قصد دارد پپ گواردیولا را هم به ورزشگاه اتحاد بیاورد. جالب است بدانید پپ در بایرن مونیخ حدود 15 میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرد و پیشنهاد جدیدی هم از طرف سران باشگاه برای او آماده شده است. اگر مالک اماراتی سیتی قصد به خدمت گرفتن او را دارد باید پیشنهادی ورای 20- 25 میلیون یورو در سال به پپ بدهد و این خود رکورد جدیدی در دنیای مربی‌های فوتبال است.
شیخ منصور همین امسال هم با آوردن دی‌بروین، استرلینگ و اوتامندی و اضافه کردن آن ها به ستاره‌هایی هم‌چون هارت، یحیی توره، سیلوا، آگوئرو و ونسون کمپانی پروژه کهکشانی خود را در حال تکمیل شدن می‌بیند. حالا فقط مانده یک ابر ستاره که به این تیم اضافه شود و یک مربی بزرگ که آن‌ها را بهتر از پیگرینی هدایت کند.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شایان A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    5 5
    پول شخصیت نمیاره اینا خودشونو بکشنم بازم هیچی نیستن