ایران نوشت:فردی که تحت عنوان شرکت لیزینگ خرید و فروش خودرو به صورت غیرقانونی و فاقد مجوز در اراک فعالیت می‌کرد دستگیر شد.


سرهنگ «نورالدین حسینی» رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: چندی پیش، مأموران پلیس آگاهی استان مرکزی در تحقیقاتی مطلع شدند، مدتی است فردی به صورت غیرمجاز در امر واسطه گری خرید و فروش خودرو در شهر اراک فعالیت می‌کند.  وی ادامه داد: با استعلام‌های صورت گرفته از بانک مرکزی و اخذ نظر کارشناسی آن سازمان، مشخص شد متهم دارای فعالیت لیزینگ غیرقانونی و فاقد مجوز است و تاکنون نیز مبالغ زیادی را از شهروندان کلاهبرداری کرده است.
سرهنگ حسینی افزود: با توجه با اسناد و مدارک به دست آمده در خصوص کلاهبرداری و فعالیت غیرقانونی وی، پرونده به دستگاه قضایی ارجاع و با هماهنگی دستگاه قضایی، ‌متهم دستگیر و برای تکمیل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.  رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطرنشان کرد: حسب دستور مقام قضایی دفتر محل کار متهم نیز پلمب و ادامه تحقیقات با همکاری دستگاه قضایی درحال پیگیری است.  سرهنگ حسینی در پایان به شهروندان توصیه کرد: هنگام خرید خودرو از شرکت‌های لیزینگ، از قانونی بودن فعالیت و درستی عملکرد شرکت مطمئن شوید.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    "هنگام خرید خودرو از شرکت‌های لیزینگ، از قانونی بودن فعالیت و درستی عملکرد شرکت مطمئن شوید." میشه بگید چجوری باید مطمئین بشیم؟