ایران نوشت:مردی برای انتقامجویی به خانه پدر زنش دستبرد زد و یک میلیارد ریال طلا را با خود برد.

این داماد 41 ساله که جواد نام دارد و اهل یزد است از دو سال پیش اختلاف شدید خانوادگی با همسرش و خانواده او پیدا کرد و همین باعث شد همسرش به خانه پدری در مشهد رفته و او را تنها بگذارد.

جواد از چندی پیش نقشه انتقام از خانواده همسرش را طراحی کرد و توانست مقدار زیادی طلا به ارزش یک میلیارد ریال را به سرقت ببرد و این در حالی بود که تصور نمی‌کرد نقشه‌اش لو برود تا اینکه پلیس با اقدامات تخصصی پرده از این سرقت فامیلی برداشت و داماد کینه‌جو را به دام انداخت.

جواد که می‌دید رازش برملا شده است در تحقیقات پلیسی گفت: من با انگیزه انتقامجویی از خانواده همسرم، خودرویی را از تاکسی تلفنی کرایه کردم و از یزد به مشهد آمدم. وی افزود: با استفاده از کلیدی که از قبل در اختیارم بود وارد خانه پدر زنم شدم و طلاها را برداشتم. من که دلواپس بودم در مشهد ماندم و طلای سرقتی را با راننده‌آژانس به یزد فرستادم و از وی خواستم  مقداری از طلاها را بفروشد. او نیز مقدار کمی از طلاها را در شهر طبس به یک جواهرفروشی فروخته بود و بقیه طلاها را طبق هماهنگی قبلی به یکی از آشنایانم تحویل دادم  تا با همسرش در طلافروشی‌های یزد بفروشند.

این داماد ناخلف ادامه داد: تصور نمی‌کردم دستگیر شوم چرا که هیچ ردی از خودم برجای نگذاشته بودم اگر همسرم سرناسازگاری نداشت من دست به این دزدی نمی‌زدم و حالا پشیمان هستم.رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره به شوک گفت: در پی گزارش سرقت طلا از یک خانه به مأموران کلانتری شهید‌هاشمی نژاد مشهد، با دستور بازپرس دادسرای مشهد تیمی از کارآگاهان مأموریت یافتند وارد عمل شوند.

سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: کارآگاهان پایگاه شمال پلیس در این عملیات علمی و با بررسی صحنه سرقت  به این فرضیه رسیدند که دزد با کلید وارد خانه شده و به آنجا آشنایی کامل داشته است. در تحقیقات چند شاخه‌ای مأموران مشخص شد داماد این خانواده با آنها اختلاف شدید داشته است از این رو وقتی مشخص شد جواد از یزد به مشهد آمده و در یکی از هتل‌ها اتاقی دارد وی به دام افتاد و در همان بازجویی‌های نخست جزئیات سرقت را فاش کرد و مأموران مشهدی زن و مرد جوانی که طلاهای سرقتی را در شهر یزد فروخته بودند در عملیات مشترک با پلیس یزد دستگیر کردند.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    1 0
    اگه ازدلواپسان بوده،پس واسه دلسوزي اينكارروكرده!
  • مرد نگهبان IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    1اگر خودشون گلید را به دامادشون داده بودن که باید گفت چه پدر زن با شخصیتی داشته که قفل خونه را عوض نکرده بود ولی اگر خود داماده بداشته بوده که معلومه از همون اول قصدش مجرمانه بوده وگرنه در حالت دعوا که نمیتونست کلیدهارو برداره و کپی کنه 2 نمیدونم پلیس چرا فکر میکنه با نشر جملاتی از قبیل کارآگاهان پایگاه شمال پلیس در این عملیات علمی و با بررسی صحنه سرقت به این فرضیه رسیدند که دزد با کلید وارد خانه شده و به آنجا آشنایی کامل داشته است؟ الان دیگه تمام قفلها به سادگی کلید بدون هیچ تخریبی باز میشوند، پس معیار پلیس از تشخیص داخلی بودن سرقت چیه، اگرچه فقط یک فرض محتمله که طلاهه در جایی پنهان بوده که غیر از خودیها کسی نمیتونسته حدس بزنه