مهر نوشت: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، جزییات ارایه کارت اعتباری ۱۰ میلیونی به فرهنگیان را تشریح کرد.

سیدمحمد بطحایی درباره ارایه کارت اعتباری ۱۰ میلیونی به فرهنگیان گفت: کارت اعتباری ۱۰ میلیونی برای خرید کالای ساخت داخل که توسط معاونت اجرای رییس جمهور دنبال می شود.

وی افزود: فرهنگیان نیز شامل دریافت کارت اعتباری ۱۰ میلیونی با سود ۱۲ درصد می شوند و مقدمات آن آماده شده است، مذاکرات را با بانک ملی به عنوان بانک عامل انجام داده ایم و بخشنامه آن را نیز ارسال شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تمام معلمان شامل این طرح می شوند و محدودیت تعداد وجود ندارد و منتظر درخواست فرهنگیان هستیم تا کار را در جریان بیندازیم.

بطحایی بیان کرد: البته بانک ملی و بانک های که تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند مشکلی با بانک مرکزی در خصوص تامین ردیف اعتباری دارند که این روزها حل می شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    3 0
    "البته بانک ملی و بانک های که تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند مشکلی با بانک مرکزی در خصوص تامین ردیف اعتباری دارند که این روزها حل می شود." اصل قضیه همین مطلب هس عزیز برادر. مشکل اصلی نبود پول هست نه چیز دیگه. بعدش هم اینقد وعده وعید توخالی به مردم ندید لطفا.
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    3 0
    کارتی که خرید نکرده پولشو میگیرن نمی خواهیم مال خودشون
  • بی نام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    2 0
    بیچاره بی خانمانها وکارگرها